Sivuja:
Toiminto
  • #6871 kirjoittanut "Masi" 09 Mar 2019
  • Iltapäivä aperatiivi, olut, omena ja old Brugge juusto😉











  • #6872 kirjoittanut jamppa508 09 Mar 2019
  • Kesällä kävin elämäni ensimmäisen kerran Systembolagetissa ja sieltä ostettu punkkulaatikko löyty varaston perältä joten avattavahan se oli ettei mene vanhaksi ;D


  • #6873 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 09 Mar 2019
  • ^
    Eihän niitä vanhaksi passaa päästää.  :D

    Olin ostavinani Carilloa. Vahingossa ostin Campparia. No menköön, ostin lisäksi appelsiinimehua. Menihän tämä hieman jupiksi, kun ilman kossua paariloissa istutaan.  ;D
  • #6874 kirjoittanut armas ujomieli 10 Mar 2019
  • No eihän amatöörien kanssa mikään homma toimi :D Kyllä mies juo viinaa muuten ei ole mies.
  • #6875 kirjoittanut Arska 14 Mar 2019
  • Juhan nussimaa, pakko oli ostaa..


  • #6876 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 14 Mar 2019
  • On paaston aika. Emmä juo päihdykkeitä. Pyrimmä ainakin ettei juoda.  ;)
  • #6877 kirjoittanut Alan 14 Mar 2019
  • Laiskotti, niin hain pakastepizzat koko perheelle. Pari kertaa vuodessa näin käy enintään.

    Sen kanssa piti ottaa kaksi lasillista punaviiniä ja ateria siunataan sormustimellisella Amaro Montenegroa, joka takaa suolen toiminnan.  :)
  • #6878 kirjoittanut Arska 15 Mar 2019



  • Jos nyt tämän kerran. Hitsi alkaa taas päätä särkemään...
  • #6879 kirjoittanut T-Cat 15 Mar 2019
  • Selkä jumissa, rommia (ja olutta).
  • #6880 kirjoittanut mobileman 16 Mar 2019
  • ^^
    Vana tallin, ainut alkoholijuoma mikä ei jostain syystä sovi minulle  ???
    Ne kerrat kun olen tuota koittanut nauttia niin aina on tullut joko huono olo illan aikana (lue normaalia huonompi), nostanut pulssia tai tullut punaisia laikkuja naamaan. Enkä tietääkseni ole allerginen millekkään.
    Seuraavan aamun olotilat olleet ehkä jonkin verran normi dagen efteriä pahemmat muttei mainittavasti.

    Nyt maistelussa: Trappistes Rochefort ja toisena Samuel Smith`s organic chocolate stout. Nämä vaikuttas ainaskin sopivan meikäläisellle ;D
  • #6881 kirjoittanut Pate 16 Mar 2019
  • Itselle Originaalia isommasta pullosta ja vaimolle Originaalia tölkistä  Thumb
  • #6882 kirjoittanut Arska 16 Mar 2019
  • ^^
    Vana tallin, ainut alkoholijuoma mikä ei jostain syystä sovi minulle  ???
    Tämä lakritsi vana tallin, on huomattavasti parempaa kuin tuo normi vana tallin. Se tosin on minun mielipiteeni. Sääli oli avata tuota suomi 100 pulloa, mutta pakko ettei vaan juomaan tule lasin makua.
  • #6883 kirjoittanut seppoko 17 Mar 2019
  • Ruokajuomaksi broilerille ja Valtterin voitolle valkoviiniä Sloveniasta


  • #6884 kirjoittanut Alan 17 Mar 2019
  • Lasillinen punaviiniä sikapihvien ja uunipottujen kanssa, ruuan siunaus pienellä limoncellolla, jota myös töräys jälkiruokana tarjottuun Lidlin sitruunajäätelöön. Siitä ei täydellisyys ollut kaukana.
  • #6885 kirjoittanut K.E.V 22 Mar 2019
  • Ihan varteen otettava Islay. Jälkkäriksi moukku ruoan päälle.



    https://youtu.be/0QbziRnbOis
Sivuja:
Toiminto