rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 825500 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:09
  • Epsoo
Vs: Orgin baari
« Vastaus #960 : 3.12.2011 kello on 00:04 »
Pirkka-oluesta tuli viime vuonna megahitti, jonka on arvioitu olevan Suomen myydyimpien oluiden kärkijoukossa.  8)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/superhitti-revitaan-oluthyllysta---s-ryhma-alkoi-tutkia/art-1288432604533.html?ref=hs-tf-promo2

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #961 : 3.12.2011 kello on 08:17 »
^

Vaan onhan sitä täällä mainostettukin!!!

Pitäisi nyt saada aikaiseksi hakea kevään saunakaljat, muutaman tarvii ennenkuin pääsee hakureissulle.  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Orgin baari
« Vastaus #962 : 3.12.2011 kello on 12:24 »
^

Vaan onhan sitä täällä mainostettukin!!!

Pitäisi nyt saada aikaiseksi hakea kevään saunakaljat, muutaman tarvii ennenkuin pääsee hakureissulle.  :)

Alan kun on tuon juomien suhteen asiantuntija ja enempi tai vähempi suurkuluttaja, niin onko tullut semmoisia aamuja vastaan jossa ei tahdo pää tyynyltä nousta...

Jos on niin siihen on nyt keksitty patentoitu ratkaisu ,siis krapulaan, nimittäin tämä:

http://www.acetium.com/fi/testi?snsrc=aws_8d1f8e9af8fbc47940bb3bb5603c6b9711171868463&snkw=acetium&gclid=CPW6kbrX5awCFUR0mAodUXcRNQ

On huippu tapaus tuo Acetium..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #963 : 3.12.2011 kello on 15:39 »
^

Hankalia aamuja on kahdesta neljään vuodessa. Kulutan usein, mutta kohtuudella. Ja olen aiheesta paljon äänessä, kun moniaat noista juomista ovat mulle melkeinpä harrastuksia ja kun 95% niistä tulee haettua kulkineella. Vaikutus tulee sivutuotteena.

Vatsaoireita oli joskus enemmän, mutta ovat vähentyneet kovasti, en tiedä miksi. Ehkäpä valkoisen leivän sun muiden nopeiden hiilihydraattien käytön vähentämisen vuoksi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.04.2024 kello on 18:39
  • Oulun seudulta
Vs: Orgin baari
« Vastaus #964 : 3.12.2011 kello on 16:26 »
Mulla tuli haettua vääränlainen kulkine edellisellä kerralla, kun tuontikaljat on loppunut jo ajat sitten, paitsi ne alkoholittomat. Ennen tuli vaihdettua autoa vähintään 2 vuoden välein, mutta tuosta nykyisestä ei raski luopua.

Pitänee alkaa tarkkaileen kaveripiiriä ja usuttaan joku autonvaihtoon ja mielellään farmariin.  :D

Kaveri kävi muuten jokin aika sitten sarin kaupan kautta ja toivat trukilla oluet parkkikselle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #965 : 3.12.2011 kello on 16:30 »
^

Hankalia aamuja on kahdesta neljään vuodessa. Kulutan usein, mutta kohtuudella. Ja olen aiheesta paljon äänessä, kun moniaat noista juomista ovat mulle melkeinpä harrastuksia ja kun 95% niistä tulee haettua kulkineella. Vaikutus tulee sivutuotteena.

Vatsaoireita oli joskus enemmän, mutta ovat vähentyneet kovasti, en tiedä miksi. Ehkäpä valkoisen leivän sun muiden nopeiden hiilihydraattien käytön vähentämisen vuoksi.

Meikäläisellä kanunan putkessa polttaa, korkeintaan kerran viidessä vuodessa. On nimittäin pysytty pois viskistä, konjakista, jääkäristä, punaviinistä ja vain himppusen rommia. Kossu, Mannerheim votka, Liivinmaan palsami ja Karjala palsami, eikä tutise vartalo aamulla, mitä nyt takapuoli myklyttää kun emännän päälle laskeutuu.  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:49
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Orgin baari
« Vastaus #966 : 3.12.2011 kello on 18:54 »
Meikäläisellä alkaa heti närästää jos juo oikein kuivaa valkkaria,konjakkia tai viskiä, lonkerokin tekee sen myös.Mutta onnekseni kaljalla ei sitä vaikutusta ole.Huh se vielä puuttuisi.Votkaa tulee otettua vain näin joulun alla glögin seassa.Tietysti kohtuudella :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #967 : 3.12.2011 kello on 19:22 »
Mulle raaka viina on pahin, kipeytyy kurkku ja tulee ilkeä krapula, sellainen alakuloinen olo.

Oluesta tulee jonkin verran maha pipiksi, mutta se on sen arvoista. Hiivaoluita, kuten suodattamaton vehnäolut, en voi juoda lainkaan.

Punaviiniin olen totuttanut itseni niin hyvin, että ei mitään oireita jos ei paljoa yli pullollista mene. Moni saa vermuteista päänsärkyä, mutta tämäpoika tykkää. Kuta vahvempi sen parempi.

Konjakkilasillinen tuntuu sopivan hyvin, tuo mulle hyvät yöunetkin. Samoin pieni määrä likööriä, vaikkapa amarettoa tai limoncelloa, taikka jotain yrttimaustettua, niinkuin amaroa.

Vaan sekaisin noita ei juoda; Campari, punaviini ja konjakki tai likööri sopii hyvin, taikka olut ja viski. Mitään lonkeroita ei juuri koskaan tai jos, niin yksinään.

Mutta, nämä ovat hyvin yksilöllisiä juttuja. Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle, ja jotkut sekoitukset taas ei sovi tapakulttuuriin. ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:19
  • Hämeenkylä Vantaa
Vs: Orgin baari
« Vastaus #968 : 3.12.2011 kello on 22:13 »
Itsellä olut ja punaviini kohtuudella nautittuna ei aiheuta
ongelmia mutta konjakki ja viski kaipaa seurakseen
Astma piippua, mistä lie johtuu. Sain aikoinaan 40 vuotis
lahjaksi jotain konjakkia puu rasiassa ja se vei kielen mennessään.
unohtui säilyttää laatikko jotta olisi voinut ostaa samaa lientä
myöhemmin.  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #969 : 3.12.2011 kello on 22:31 »
Sain aikoinaan 40 vuotislahjaksi jotain konjakkia puurasiassa ja se vei kielen mennessään.

Sinä saattaa mennä se konjakki-ikäraja suunnilleen. Mulla meni hieman pitempään, ja olen hiukan nirso konjakin kanssa, eli pehmeänmakuista pitää olla. Tahtovat olla kalliita.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Orgin baari
« Vastaus #970 : 10.12.2011 kello on 23:09 »
Viini ei maistu niin kuin oheiselle virtuoosille. Viinejä en juurikaan juo paitsi joskus kuivaa valkoista. Olut maistuu, mutta sen täytyy olla aikuisten olutta. Kaappiin on kertynyt erilaisia konjakkeja ja viskejä, mutta hyvin harvoin tulee otettua.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Orgin baari
« Vastaus #971 : 10.12.2011 kello on 23:12 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #972 : 10.12.2011 kello on 23:25 »
Vimonen konjakki menossa. Riittoisa on pullo, kun harvakseltaan kaatelen 2 cl ryyppyjä.

Vaan nyt suuta soukemmalle, uutta pulloa en saa ennenkuin helmikuun lopulla. Konjakkia kun en Alkosta osta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Orgin baari
« Vastaus #973 : 16.12.2011 kello on 17:35 »
Vimonen konjakki menossa. Riittoisa on pullo, kun harvakseltaan kaatelen 2 cl ryyppyjä.

Vaan nyt suuta soukemmalle, uutta pulloa en saa ennenkuin helmikuun lopulla. Konjakkia kun en Alkosta osta.

Mutta osta brandyä, Napoleon Colbert XO, litrahinta on jaloviinan tienoilla. Ja viimeisten vertailutestien perusteella ei paljon häviä Napoleonin konjakille.

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #974 : 16.12.2011 kello on 17:43 »
    Mitäs baarilaiset pitävät Carillosta.. :D kiva maku suussa kun jään kanssa siemasee