Sivuja:
Toiminto
  • #6016 kirjoittanut Pate 14 Mar 2018
  • Taas on varastosaldot kunnossa.On se tuommoinen paku kiva reissussa.
    Nytkin tuli lähes tuhat kiloa juomia eikä tehnyt heikkoakaan  :laugh: :laugh:

    Saa vähän aikaa Systembolaget olla rauhassa.On muuten aika hyvää tuo Amstel.
  • #6017 kirjoittanut "Masi" 16 Mar 2018
  • Cheers😉


  • #6018 kirjoittanut "Masi" 16 Mar 2018
  • Kippis😡


  • #6019 kirjoittanut jamppa508 22 Mar 2018
  • Jos ottais pienet loman alkajaiset  ;D


  • #6020 kirjoittanut Alan 22 Mar 2018
  • Jaahas, suomalainen lounas. Mukavaa matkaa!

    Minulla olisi viikonloppuna käyttöä LVP:lle eli lennonvarauspulloll e. Uskaltaa paremmin tehdä päätöksen. Joulunpyhinä jos kävisi retkellä. Ensimmäiset eli halvimmat paikat myydään nyt.
  • #6021 kirjoittanut smy 22 Mar 2018
  • Jaahas, suomalainen lounas. Mukavaa matkaa!

    Minulla olisi viikonloppuna käyttöä LVP:lle eli lennonvarauspulloll e. Uskaltaa paremmin tehdä päätöksen. Joulunpyhinä jos kävisi retkellä. Ensimmäiset eli halvimmat paikat myydään nyt.

    Itse ostan lennot normaalisti 1-3 viikkoa ennen lähtöä. Joskus atlantinylityksiä jopa pari kuukautta ennen.
    Tuntuu että hinnat on korkeammat jos varaa liian aikaisin. Ja toisaalta itse en voi ajatella edes mitä teen jouluna ennen marraskuuta.... Mutta jos pystyy niin hyvä tapa varmaan näinkin.
  • #6022 kirjoittanut Alan 22 Mar 2018
  • Niinä kertoina, kun olen vitkastellut, hinnat on nousseet ja on tullut takkiin.

    Riippuu varmaan kohteesta ja ajankohdasta. Ensi joulu tulee olemaan hyvin suosittu ajankohta matkalle, kun kaikki pyhät ovat arkina ja säästyy lomapäiviä. Yleensä me ollaan jouluna kotona, mutta nyt päätettiin tehdä poikkeus.
  • #6023 kirjoittanut seppoko 22 Mar 2018
  • En tiennyt, että tämmöistäkin on.



    Maistoin ensimmäistä, enkä ihmettele, että oli poistomyynnissä Prismassa.
  • #6024 kirjoittanut kimi 22 Mar 2018
  • En tiennyt, että tämmöistäkin on.

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Maistoin ensimmäistä, enkä ihmettele, että oli poistomyynnissä Prismassa.

    Me ollaan tuota juotu muutaman kuukauden sauna ja ruoka oluena. Huvitti kun uuden CityMarketin kampanjoihin kuului Keravan pienpanimon olut. Koff tuon tekee ja meillä toimi, nyt kyllä Saku vuorossa
  • #6025 kirjoittanut Moppc 24 Mar 2018
  • Kohta sauna sitten toinen :D


  • #6026 kirjoittanut armas ujomieli 24 Mar 2018
  • Seisemän volttista sidua, Rekordelig, toin Saksasta vuos sitten ja viel pari salkkua, tässä kuussa parasta ennen päiväys >:D
  • #6027 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Mar 2018
  • Siiryin punaviiniä nauttimaan. Kuumaan glögiin kun laittaa, hyvin sutkahtaa alas.  :D
  • #6028 kirjoittanut winemaker 24 Mar 2018
  • Niinpä, punkkua täälläkin, takanlämmityksen kupeeseen.  No, jotain sentään kirjoitushommiakin sain päätökseen.
  • #6029 kirjoittanut jamppa508 24 Mar 2018
  • Kai sitä on liityttävä siihen punkun lipittelijöiden iloiseen joukkoon  ;D


  • #6030 kirjoittanut armas ujomieli 24 Mar 2018
  • Siirryin pubiin ja Santtua huiviin  :P Hemohessiä ladulle Thumb Tosi ammattilaiset ryyppää vaan yhden päivän ja pitävät seuraavat kolme päivää vaan krapulaa enää loitolla Thumb
Sivuja:
Toiminto