Sivuja:
Toiminto
  • #3496 kirjoittanut arska100 31 Jan 2015
  • Kyllä saunan jälkeen ihan olvilla mennään..
  • #3497 kirjoittanut Alan 31 Jan 2015
  • Punaviiniä muutama lasillinen, ei enemmän, siitä ihminen nauttii ja voi hyvin.  Thumb
  • #3498 kirjoittanut K70 31 Jan 2015
  • Tein katkarapukasarin ja siihen meni desi valkoviiniä. Eipä sitä loppupulloa viemäriin raaskinut kaataa. En edes muista, milloin oon viimeksi valkkaria juonut.
  • #3499 kirjoittanut Kaija 05 Feb 2015
  • Tein katkarapukasarin ja siihen meni desi valkoviiniä. Eipä sitä loppupulloa viemäriin raaskinut kaataa. En edes muista, milloin oon viimeksi valkkaria juonut.

    Nälkäisenä tässä kaipailen katkarapukasarin ohjetta; en niinkään valkkaria.  :P
    (Töissä tarjolla vain mehua ja kahvia. Viikonlopulle jotain kivaa ruokalistaa mietin...)
  • #3500 kirjoittanut Hutikuti 05 Feb 2015
  • Punaviiniä muutama lasillinen, ei enemmän, siitä ihminen nauttii ja voi hyvin.  Thumb
    Hyväähän se on mutta migreenin mulle tekee  :-\
  • #3501 kirjoittanut jamppa508 11 Feb 2015


  • Jos hiukan maistais  Thumb näin pikkulauantain kunniaks  ;D
  • #3502 kirjoittanut Alan 11 Feb 2015
  • Sun pitää hankkia vielä vähän isompi lasi, niin tuo sama määrä ei täytä sitä noin korkealle. Saapi nauttia siemaillessa tuoksuistakin. Thumb

    Mulla on hyvin hanska pitänyt. Tipattomia ei vietetä, mutta kun ennen meni jotakin 4-5 iltana viikossa niin nykyään vain suunnilleen kahtena.
  • #3503 kirjoittanut "Masi" 11 Feb 2015
  • Shampanjaa lasissa puolet ja puolet omenoista ilman lisä aineita puristettua mehua on nyt.
    Se on tämä jouto-ukon elo sen verta tylsöö, ku ee oikein kuvetta sua kiäntöö, niin pittää jotennii reena lihaksia ilma hikee. Eli skoll vae olko se skool !! ;)
  • #3504 kirjoittanut virpimu76 11 Feb 2015
  • Shampanjaa lasissa puolet ja puolet omenoista ilman lisä aineita puristettua mehua on nyt.
    Se on tämä jouto-ukon elo sen verta tylsöö, ku ee oikein kuvetta sua kiäntöö, niin pittää jotennii reena lihaksia ilma hikee. Eli skoll vae olko se skool !! ;)
    Soon niiin synkkää sairastaa..onneksi saa nauttia ""lääke""juomia  :D
  • #3505 kirjoittanut Weicco 11 Feb 2015
  • Töissä nyt kuivin suin. Just selailen Vinatis.comin sivuja, ois tavaraa talvi alennuksessa -50%  :D
    Taidan laittaa tilauksen sisään.
  • #3506 kirjoittanut jamppa508 11 Feb 2015
  • Sun pitää hankkia vielä vähän isompi lasi, niin tuo sama määrä ei täytä sitä noin korkealle. Saapi nauttia siemaillessa tuoksuistakin. Thumb
    Pitäisköhän oikeen kokeilla, moni muukin on puhellu vähän samansuuntaista  ::) kun ei vissiin ole mun maku vielä niin kehittyny, kun se tuppaa maistumaan samalta, oli se sitten lasi tai muovinen kertakäyttömuki  ;D
  • #3507 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 11 Feb 2015
  • Tipattomalla mennään vielä muutama päivä. Sitten parin päivän päästä Paljakassa, siellä on pakko jotakin napsaista, että jaksaa katsoa kun jupit laskettelee.  :D
  • #3508 kirjoittanut Jukeli 11 Feb 2015





  • Hywää! Ei tipattomia.
  • #3509 kirjoittanut Alan 12 Feb 2015
  • ... että jaksaa katsoa kun jupit laskettelee.  :D

    Niin se elämä kulkee, enkeljoukosta tullut juppiloita.  :(
  • #3510 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 12 Feb 2015
  • Niin se elämä kulkee, enkeljoukosta tullut juppiloita.  :(

    Lasten lasketteluleikit on eri juttu, kuin juppien trendikkäät esiintymiset rinteessä ja rinneravintolassa. Uskosin että enkeljoukkion laskettelu jää pois kun ikä karttuu.  :D
Sivuja:
Toiminto