rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 810566 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Orgin baari
« Vastaus #570 : 19.03.2011 kello on 11:20 »
Meikäläinen se on semmonen pölvästi, etten saa itseäni tykkäämään konjakista. Mutta brandy, kun siinä on vähempi prosentteja, niin se tuntuu pehmeämmältä ja enempi suun myötäiseltä.  ::)

mä taas tykkään päinvastoin ...tuo brändy mitä ainakinn viimeks sain maistui jotenkin sille omatekemälle pontikalle , mut en nyt muista mist maast se pulo tuli tuliaisiks...saatta a ol , et sitä on hyvääkin saatavana ... itselle jäi vain tuost sellanen kuva , et ei ol mun juomia noi  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Orgin baari
« Vastaus #571 : 19.03.2011 kello on 11:21 »
Meikäläinen se on semmonen pölvästi, etten saa itseäni tykkäämään konjakista. Mutta brandy, kun siinä on vähempi prosentteja, niin se tuntuu pehmeämmältä ja enempi suun myötäiseltä.  ::)
 Viime kesänä,kun oltiin Skibottenissa,niin eikös porukka tilannut viinaa Kilpishalliin,kehuivat Jaloviinaa,no,pitihän sitä tilata,olin pari päivää puskassa,vuoroin kumminkin päin,kittos mulle riitti !!!  ;D ;D ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 kello on 11:25 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Orgin baari
« Vastaus #572 : 19.03.2011 kello on 11:23 »
Meikäläinen se on semmonen pölvästi, etten saa itseäni tykkäämään konjakista. Mutta brandy, kun siinä on vähempi prosentteja, niin se tuntuu pehmeämmältä ja enempi suun myötäiseltä.  ::)

Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #573 : 19.03.2011 kello on 11:37 »
    Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..
    Sinietikettistä saa sinisiä ajatuksia ::) Vaan hyvää on ihan perus Napoleon, siis se jonka alaosassa lukee Gourier ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #574 : 19.03.2011 kello on 11:46 »
    Mulle ei yleensä konjakki maistu, mutta Lörsson XO oli kohtuullista. Sitä ostan seuraavan kerran, kun sattuu pullo "halpakaupassa" kohdalle.  :)

    Nyt on jopa viskiä kaapissa, mutta tuleekohan tuota edes juotua... no säilyy ainakin hyvin.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #575 : 19.03.2011 kello on 15:23 »
    Mulle ei yleensä konjakki maistu, mutta Lörsson XO oli kohtuullista. Sitä ostan seuraavan kerran, kun sattuu pullo "halpakaupassa" kohdalle.  :)

    Nyt on jopa viskiä kaapissa, mutta tuleekohan tuota edes juotua... no säilyy ainakin hyvin.

    Tuot ne tuleville treffeille mukaan, niin katsotaan saadaanko niitä kulutettua. :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #576 : 19.03.2011 kello on 15:26 »
    Tuot ne tuleville treffeille mukaan, niin katsotaan saadaanko niitä kulutettua. :D

    mää kans tuun jaolle  8) 8) 8) 8)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #577 : 19.03.2011 kello on 17:29 »
    Kenellä muuten on lumiukko tehtynä pihalle?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #578 : 19.03.2011 kello on 17:35 »
    Kenellä muuten on lumiukko tehtynä pihalle?

    Ja jäänaskalit kaulassa, varmuuden vuoksi.  ;D

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #579 : 19.03.2011 kello on 17:36 »
    Sihhh.
    Ensi puraisu.
    Kontion raapaisu taitaa olla nyt käress.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #580 : 19.03.2011 kello on 17:56 »
    Ja jäänaskalit kaulassa, varmuuden vuoksi.  ;D

    Turvallisuus ennen kaikkea. :D :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #581 : 19.03.2011 kello on 18:13 »
    Tuot ne tuleville treffeille mukaan, niin katsotaan saadaanko niitä kulutettua. :D

    Lupasin jo yhdelle toiselle "treffi"porukalle reissusta 5 litraa punkkua. Enintään sellaisen tuon, jos sopii kyytiin vielä ja ylipäätään pääsen Keuruulle (vai mihin).

    Lörsson XO ja Black label ovat vierasvaroja kotona.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:45
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #582 : 19.03.2011 kello on 18:13 »
    Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..
    Kiitos vihjeestä, koppoon pitkäripasesta seuraavalla käynnillä tuota Napoleonnia, maistelen salaa ja tunnustelen, onko minun suu lakmus paperia, vai muljahanko hienojen soknakin maistajien kastiin.  :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #583 : 19.03.2011 kello on 19:48 »
    Lupasin jo yhdelle toiselle "treffi"porukalle reissusta 5 litraa punkkua. Enintään sellaisen tuon, jos sopii kyytiin vielä ja ylipäätään pääsen Keuruulle (vai mihin).

    Lörsson XO ja Black label ovat vierasvaroja kotona.

    älä suotta minull tuo ainakaa koko pulloo ..kyl  riittää vain yx napsu..  siit pullost sinä iltan täl täti sipukal , jos olet tulemas treffel ja sitä paitti ... mä olen viel palkinnon velkaa , jot jos nähdään niin toka palkinto oottelee sit siel  keuruul...   ;D ;D ;D ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #584 : 19.03.2011 kello on 20:30 »
    5 litran "tynnöristä" riittää Sipulle varmaan iso lasillinen.

    Vaan kattoos nyt, kerkiänkö Keuruulle. On kiirusaikaa silloin.