Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (199/1910) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Anoppi völjäsi minulle viinipullon (Grady reserve shiraz), vaikka en viinistä tykkää. Helekata sehän tuntui ihan suun myötäiseltä. Toivottavasti tuo ei nykäse piirteeseen, jonka yhdistän juppeuteen. Jos se sen tekee, niin yritän niistä muista piirteistä sitten ainakin pysyä erossa.   :D

Alan:
Ei viini sinusta juppia tee. Vaan nytpä löysit aiheen, josta riittää uuden kokemisen riemua vuosikausiksi!

Anna mennä vaan, ja esimerkiksi minulta saat hyviä maallikkosuosituksi a tulevista pulloistasi.  ;D

Vaan mullapa on Torresin brandya, vai joko leuhotin sillä?

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.12.2011     kello on 17:17 ---Anoppi völjäsi minulle viinipullon (Grady reserve shiraz), vaikka en viinistä tykkää. Helekata sehän tuntui ihan suun myötäiseltä. Toivottavasti tuo ei nykäse piirteeseen, jonka yhdistän juppeuteen. Jos se sen tekee, niin yritän niistä muista piirteistä sitten ainakin pysyä erossa.   :D

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuo trokaaminen ole enää kiellettyä. ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.12.2011     kello on 17:23 ---Ei viini sinusta juppia tee. Vaan nytpä löysit aiheen, josta riittää uuden kokemisen riemua vuosikausiksi!

Anna mennä vaan, ja esimerkiksi minulta saat hyviä maallikkosuosituksi a tulevista pulloistasi.  ;D

Vaan mullapa on Torresin brandya, vai joko leuhotin sillä?

--- Lainaus päättyy ---

Brandyä on kulkimen loutassa mullakin. Velipoika tuo aina Jouluksi pahvilaatikollisen punkkua, suoraan Espanjalaiselta viinitilalta. Joten jos himo yltyy niin viiniä on. Ehkä kuitenkin pysyn tummassa IV:s oluessa. Seurasin kerran veljeni touhua, kun hän avasi loutan ja sieltä sitten viinejä pöytään. Kohta kuului pulputus, kun kaatoi pullon lavuaariin. Sitä minä ihmettelemään, johon hän että siinä pullossa ei ollut oikea aromi. Tuokin jo puolustaa sitä, että on opeteltava viinin likittäjäksi, ettei tarvitse vakkaista viiniä kaataa viemäriin.   ;D

sipu:
se ois nyt Konjamiinin paikka
kyl se vaan niin on jotta ;D

http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View