Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Alan:
Martini Rosso, italialaista punaista makeaa vermuttia eli maustettua "puoliväkevää" viiniä, 15%. Kuulostaa krapulalta, mutta maistuu hyvin jos suu on valmiiksi tottunut viineihin tai vaikkapa katkeroihin. Saa Alkosta, mutta on aika eri maata kuin kopionsa. Eli mikä tahansa vermutti ei välttämättä ole hyvää.
James Bond juo myös Martinia, mutta valkoista ja kuivaa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.12.2011 kello on 20:19 ---Martini Rosso, italialaista punaista makeaa vermuttia eli maustettua "puoliväkevää" viiniä, 15%. Kuulostaa krapulalta, mutta maistuu hyvin jos suu on valmiiksi tottunut viineihin tai vaikkapa katkeroihin. Saa Alkosta, mutta on aika eri maata kuin kopionsa. Eli mikä tahansa vermutti ei välttämättä ole hyvää.
James Bond juo myös Martinia, mutta valkoista ja kuivaa.
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi tyhmyyteni. :-[
Alan:
^
Tuo mitään tyhmyyttä ole, pois se sinusta.
Minä vaan olen aina eli sen 25 vuotta jo tykännyt puuhastella näiden tärpättien kanssa humalatilanhankkimi sta syvällisemmin... tai tekosyyhän se vain on. ;D Puuhastelemista vain piisaa, etenkin noita olutihmisiä kuuntelee mielellään, aika aloittelija olen niiden suhteen.
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.12.2011 kello on 17:43 ---Mitäs baarilaiset pitävät Carillosta.. :D kiva maku suussa kun jään kanssa siemasee
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla ainoa tapa saada tuoremehu alas ilman närästystä.
Carillo tuoremehu. Nam.
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 16.12.2011 kello on 21:47 ---Taitaa olla ainoa tapa saada tuoremehu alas ilman närästystä.
Carillo tuoremehu. Nam.
--- Lainaus päättyy ---
Carillo on tai oli mitä oli, mutta Camppari tuoremehulla on kyllä Taivaallinen juoma ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta