Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
99:
Pirkka-oluesta tuli viime vuonna megahitti, jonka on arvioitu olevan Suomen myydyimpien oluiden kärkijoukossa. 8)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/superhitti-revitaan-oluthyllysta---s-ryhma-alkoi-tutkia/art-1288432604533.html?ref=hs-tf-promo2
Alan:
^
Vaan onhan sitä täällä mainostettukin!!!
Pitäisi nyt saada aikaiseksi hakea kevään saunakaljat, muutaman tarvii ennenkuin pääsee hakureissulle. :)
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.12.2011 kello on 08:17 ---^
Vaan onhan sitä täällä mainostettukin!!!
Pitäisi nyt saada aikaiseksi hakea kevään saunakaljat, muutaman tarvii ennenkuin pääsee hakureissulle. :)
--- Lainaus päättyy ---
Alan kun on tuon juomien suhteen asiantuntija ja enempi tai vähempi suurkuluttaja, niin onko tullut semmoisia aamuja vastaan jossa ei tahdo pää tyynyltä nousta...
Jos on niin siihen on nyt keksitty patentoitu ratkaisu ,siis krapulaan, nimittäin tämä:
http://www.acetium.com/fi/testi?snsrc=aws_8d1f8e9af8fbc47940bb3bb5603c6b9711171868463&snkw=acetium&gclid=CPW6kbrX5awCFUR0mAodUXcRNQ
On huippu tapaus tuo Acetium..
Alan:
^
Hankalia aamuja on kahdesta neljään vuodessa. Kulutan usein, mutta kohtuudella. Ja olen aiheesta paljon äänessä, kun moniaat noista juomista ovat mulle melkeinpä harrastuksia ja kun 95% niistä tulee haettua kulkineella. Vaikutus tulee sivutuotteena.
Vatsaoireita oli joskus enemmän, mutta ovat vähentyneet kovasti, en tiedä miksi. Ehkäpä valkoisen leivän sun muiden nopeiden hiilihydraattien käytön vähentämisen vuoksi.
kaitsute:
Mulla tuli haettua vääränlainen kulkine edellisellä kerralla, kun tuontikaljat on loppunut jo ajat sitten, paitsi ne alkoholittomat. Ennen tuli vaihdettua autoa vähintään 2 vuoden välein, mutta tuosta nykyisestä ei raski luopua.
Pitänee alkaa tarkkaileen kaveripiiriä ja usuttaan joku autonvaihtoon ja mielellään farmariin. :D
Kaveri kävi muuten jokin aika sitten sarin kaupan kautta ja toivat trukilla oluet parkkikselle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta