Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
sipu:
Huomenna on 1.9-11 ja PIRKAN nimipäivä ... otetan sitten sen kunniaksi yhdet PIRKAT .. siis huomenna .. vaikka toisaalta .. aatto juhluista jaloin ... tänään en itse voi ottaa edes tuota pirkkaa .. mut skool jos jollekkin se maistuu tänään jo :)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 31.08.2011 kello on 18:02 ---Huomenna on 1.9-11 ja PIRKAN nimipäivä ... otetan sitten sen kunniaksi yhdet PIRKAT .. siis huomenna .. vaikka toisaalta .. aatto juhluista jaloin ... tänään en itse voi ottaa edes tuota pirkkaa .. mut skool jos jollekkin se maistuu tänään jo :)
--- Lainaus päättyy ---
Täytyypä mennä huomenna Pirkka kauppaan
juhlan kunniaksi.
Nyt on tuossa vieressä Pirkan serkku
keltaisessa asussa, mutta siinäkin
lukee Iisalmi Suomi. ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.08.2011 kello on 18:09 ---Täytyypä mennä huomenna Pirkka kauppaan
juhlan kunniaksi.
Nyt on tuossa vieressä Pirkan serkku
keltaisessa asussa, mutta siinäkin
lukee Iisalmi Suomi. ;)
--- Lainaus päättyy ---
ei huonoa tuo serkkupoikakaan ... miks muuten olueilla on miehen nimet ... ja myrkyillä naisten .. miettii tää räkäpää ? :D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 31.08.2011 kello on 18:12 ---ei huonoa tuo serkkupoikakaan ... miks muuten olueilla on miehen nimet ... ja myrkyillä naisten .. miettii tää räkäpää ? :D
--- Lainaus päättyy ---
En muista, mutta joku omena tarina tähän
saattaa liittyä.???
sipu:
olen kuulut , et naisten nimet tulee paateille sen takia , kun niit joutuu niin paljon paklaamaan .. mut et myrskytkin ... sitä en ymmärrä .. me naiset kun olemme aina niin vakaita ja rauhallisia .. ollaan kuin morsiammet ... miten meitin nimiä käytetään myrskyissä... en ymmärrä... :D :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta