Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Alan:
Olen nauttinut kaksi Camparisodaa. Siihen ei kyllästy, kun makuun pääsee.
Sitten pizzanpaistoon.
"Masi":
Kokille viileää cava' ;)
Pate:
Jeltzin+greippijaffa+jäitä=suunmyötäistä
vaanari61:
Ihan vaan tuhti siivu Larsseenia, ei kummempaa . . .
MRi:
Jälkkäriksi The Macallan 12 years single malttia Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta