Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1688/1924) > >>

Alan:
Olen nauttinut kaksi Camparisodaa. Siihen ei kyllästy, kun makuun pääsee.

Sitten pizzanpaistoon.

"Masi":
Kokille viileää cava' ;)


Pate:
Jeltzin+greippijaffa+jäitä=suunmyötäistä

vaanari61:
Ihan vaan tuhti siivu Larsseenia, ei kummempaa . . .

MRi:
Jälkkäriksi The Macallan 12 years single malttia  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View