Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1686/1924) > >>

88k5:
Piällyshousut on vielä jalassa, mutta purkkikin on vielä avaamatta

armas ujomieli:
OLUTta :P

TeeJii:
No synttärit ja olutta

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 22.01.2022     kello on 00:10 ---No synttärit ja olutta

--- Lainaus päättyy ---

Onnittelut ja kippis.

"Masi":
Täältä sitä saa, sitä viinatonta viinaa ;)

https://www.nonadrinks.com/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View