Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
88k5:
Piällyshousut on vielä jalassa, mutta purkkikin on vielä avaamatta
armas ujomieli:
OLUTta :P
TeeJii:
No synttärit ja olutta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 22.01.2022 kello on 00:10 ---No synttärit ja olutta
--- Lainaus päättyy ---
Onnittelut ja kippis.
"Masi":
Täältä sitä saa, sitä viinatonta viinaa ;)
https://www.nonadrinks.com/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta