Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1685/1924) > >>

armas ujomieli:
Glögiä Kosamiitilla, hemohessua ladulle ;D💪🎿💪

"Masi":
Kolmas-osa tekele eli vodkaa, tonicia ja verigreippimehu tasa-osuuksin, jäitä ja muutama sitruunan viipale, salute ;)



Saunan päälle sopivan raikas.

Yrjö:
   Yritin eilen, mutta päivitys oli vielä vaiheessa, ei huolinut tätä kuvaa. Kiitos 99 kun olet taas talkoillut, mulla näyttää kaikki toimivan. Thumb
   Vanha sanantapa: Alkoi reikäleipä ja härkäviikot. Lienee tarkoittanut, että joulun aikainen mässäys päättyi?
   Mulla se tarkoittaa siirtymistä pelkästään ekaluokan kaljaan (toistaiseksi), niitäkin korkeintaan kaksi koti saunailloissa.
   Pääsyynä on kun pitäisi säästää ekaluokan kesämatkaan, ensi tai tulevina kesinä.
   Hyvänä kakkosena tulee "nenän valkaisu". Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.01.2022     kello on 19:18 ---Yleensä päihteet määrää kuinka niitä käytän. Nyt kuukauden ajan määrään minä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tässä ois Höpölle tammikuun viinaa, se on varmasti hyvää kun on noin kallista.
Tosin viina on viinatonta viinaa eli ei alkoholia ;)

Kippis Höpö !






Sattu silmään kun Vodkaa etsin.

jamppa508:
Ibistä mökillä takkatulen ääressä kippis Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View