Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (161/1910) > >>

Weicco:
Tupshauttais yhden Bock ouluen näin kuuman päivän päätteeksi

untuvikko:
 8) mulla on yks olvi mojito-lonkero avattuna, naatiskelen...  8) äiti juhlii tyttären voittoa tällä  ;D hän oli Torniossa poniraveissa ja ajoi toisen kerran kilpaa oikeissa raveissa ja VOIT-TI  :o ;D vähän äippä on YLPEEEEE  ;)

Ja mulla punertui "mukavasti " rintapielet kun ajelin tolla meidän maja-autolla  ;D toppi kannattaa näköjään pitää päällä aina ja kaikkialla....  ::)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 10.06.2011     kello on 21:26 --- 8) mulla on yks olvi mojito-lonkero avattuna, naatiskelen...  8) äiti juhlii tyttären voittoa tällä  ;D hän oli Torniossa poniraveissa ja ajoi toisen kerran kilpaa oikeissa raveissa ja VOIT-TI  :o ;D vähän äippä on YLPEEEEE  ;)

Ja mulla punertui "mukavasti " rintapielet kun ajelin tolla meidän maja-autolla  ;D toppi kannattaa näköjään pitää päällä aina ja kaikkialla....  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Onnea vaan kovasti menestyksestä.

Juu, ja pidä toppi päällä ihan liikenneturvallisuu den
takia. ;)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 10.06.2011     kello on 21:51 ---Onnea vaan kovasti menestyksestä.

Juu, ja pidä toppi päällä ihan liikenneturvallisuu den
takia. ;)

--- Lainaus päättyy ---
  Juu.. näin se on; Mutta olis minulla taas asiaa aurinkokennoista,mutta en löydä sivua !

99:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.06.2011     kello on 22:27 ---Mutta olis minulla taas asiaa aurinkokennoista,mutta en löydä sivua !

--- Lainaus päättyy ---

Kokeile käyttää tuota oikeasta yläreunasta löytyvää hakua, hakusanaksi; aurinkokennot
 ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View