Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Weicco:
Tupshauttais yhden Bock ouluen näin kuuman päivän päätteeksi
untuvikko:
8) mulla on yks olvi mojito-lonkero avattuna, naatiskelen... 8) äiti juhlii tyttären voittoa tällä ;D hän oli Torniossa poniraveissa ja ajoi toisen kerran kilpaa oikeissa raveissa ja VOIT-TI :o ;D vähän äippä on YLPEEEEE ;)
Ja mulla punertui "mukavasti " rintapielet kun ajelin tolla meidän maja-autolla ;D toppi kannattaa näköjään pitää päällä aina ja kaikkialla.... ::)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 10.06.2011 kello on 21:26 --- 8) mulla on yks olvi mojito-lonkero avattuna, naatiskelen... 8) äiti juhlii tyttären voittoa tällä ;D hän oli Torniossa poniraveissa ja ajoi toisen kerran kilpaa oikeissa raveissa ja VOIT-TI :o ;D vähän äippä on YLPEEEEE ;)
Ja mulla punertui "mukavasti " rintapielet kun ajelin tolla meidän maja-autolla ;D toppi kannattaa näköjään pitää päällä aina ja kaikkialla.... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan kovasti menestyksestä.
Juu, ja pidä toppi päällä ihan liikenneturvallisuu den
takia. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 10.06.2011 kello on 21:51 ---Onnea vaan kovasti menestyksestä.
Juu, ja pidä toppi päällä ihan liikenneturvallisuu den
takia. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juu.. näin se on; Mutta olis minulla taas asiaa aurinkokennoista,mutta en löydä sivua !
99:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.06.2011 kello on 22:27 ---Mutta olis minulla taas asiaa aurinkokennoista,mutta en löydä sivua !
--- Lainaus päättyy ---
Kokeile käyttää tuota oikeasta yläreunasta löytyvää hakua, hakusanaksi; aurinkokennot
;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta