Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
jamppa508:
Kippis Thumb verot ne on tästäkin maksettu, tosin sellaiseen maahan jossa verotus on huomattavasti kevyempi ;)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 13.07.2020 kello on 17:06 ---Kippis Thumb verot ne on tästäkin maksettu, tosin sellaiseen maahan jossa verotus on huomattavasti kevyempi ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Paljonko oli loota ?
Nuo makso kylän kaupassa 8,16 € loota eli 0,34 € / 33 cl purkki.
Oisin ottanut enemmän, mutta ei ollut ku pari auottu lootaa noiden lisäksi.
jamppa508:
No ei se ihan noin halpaa ollu :-[ reilut 12€ koppa, tosin lähettipoika toi siihen hintaan jo kotiovelle asti ;)
trapper:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 13.07.2020 kello on 17:06 ---Kippis Thumb verot ne on tästäkin maksettu, tosin sellaiseen maahan jossa verotus on huomattavasti kevyempi ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Kerran erehdyin tuota tilamaan pari koppa,onneksi vaan pari,oli sellaista kuraa että,annoin naapurille loput
Alan:
Samalla tavalla kävi minulle venäläisen oluen kanssa, kun aikoinaan olin rajan pinnassa töissä ja sitä oli helposti saatavilla. Nevski taisi olla merkki - pilalla minun mielestä.
Itsellä ei vatsa kestä olutta kuin pullon tai kaksi ruuan kanssa. Viinivarasto on tyhjä ja pitäisi aina Alkossa viitsiä käydä, vaan kun ei viitsi tai kerkiä. On juomiset vähentynyt. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta