Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1438/1936) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Kaikkea puuhastelua mökillä. Saunomista ja lonkkua.  :D

jamppa508:
Kyllä nyt löytyy uusi suosikki Thumb en muista koskaan maistaneeni näin pehmeänmakuista Vodkaa ja niitä on jokunen tullu maisteltua ;)

Alan:
Neuvoksen tittelillä oleva itäsuhteiden hoitaja minulle opetti aikoinaan, että Beluga juodaan ehdottomasti jääkaappilämpöisenä . Ei pakastettuna. Hyvää on. Mulla on yksi pullo odotellut jääkaapissa jo useamman vuoden. Jonain päivänä korkkaan.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  5.09.2019     kello on 19:24 ---Kyllä nyt löytyy uusi suosikki Thumb en muista koskaan maistaneeni näin pehmeänmakuista Vodkaa ja niitä on jokunen tullu maisteltua ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

No, harvempihan sitä makunsa puolesta hörppii. Eikös nykyään olut ja viinikin juoda alkoholittomana. ;)

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.09.2019     kello on 20:34 ---No, harvempihan sitä makunsa puolesta hörppii. Eikös nykyään olut ja viinikin juoda alkoholittomana. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minulle ainakin se maku on tärkeä ;) siksi en esimerkiksi Koskenkorvaa juo kun samaan hintaan löytyy monta huomattavasti parempaakin vaihtoehtoa, tosin kossukin menee silloin jos sitä joku tulee tarjoomaan ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View