Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011 kello on 23:07 ---Kuinka sattuikaan tänään käydessäni vaunulla, löysin sieltä ½l:n kossupullon. Näytti olevan viimeinen käyttöpäivä 19.4, joten täytynee alkaa tyhjentämään sitä.
Saa nähdä miten onnistuu, eihän sitä vanhaksi pidä päästää. :D
--- Lainaus päättyy ---
miten ois käynyt ,jos tuo ois vanhentunut vaiks jussina oisit avannut ...oisko jo silloin ollut vettä vain tai jopa homees ??? ??? ;D ;D ;D ;D ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.04.2011 kello on 23:11 ---miten ois käynyt ,jos tuo ois vanhentunut vaiks jussina oisit avannut ...oisko jo silloin ollut vettä vain tai jopa homees ??? ??? ;D ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mä luulen, että silloin olisi pitänyt viemäriin kaataa se. Onneksi huomasin asian tässä vaiheessa, ja varsinkin kun huomenna aamulla ei tarvitse lähteä auton kanssa liikenteeseen. :D
Muuten olisikin tullut ongelma itseni kanssa. Ehkä.
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011 kello on 23:07 ---Kuinka sattuikaan tänään käydessäni vaunulla, löysin sieltä ½l:n kossupullon. Näytti olevan viimeinen käyttöpäivä 19.4, joten täytynee alkaa tyhjentämään sitä.
Saa nähdä miten onnistuu, eihän sitä vanhaksi pidä päästää, onneksi on karpalomehua kotona. :D
--- Lainaus päättyy ---
Hahaa Weli Dortsu, joko on onnistunut? ::)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011 kello on 23:21 ---Mä luulen, että silloin olisi pitänyt viemäriin kaataa se. Onneksi huomasin asian tässä vaiheessa, ja varsinkin kun huomenna aamulla ei tarvitse lähteä auton kanssa liikenteeseen. :D
Muuten olisikin tullut ongelma itseni kanssa. Ehkä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin Doro olisi sitä viemäriin kaatanut. Vaan juottanut sen Keuruulla naapureille. ;D :D ;D
Ja aamulla vaan ihmetellyt, miksi naapureilla on pää kipiä? ;D :D ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 19.04.2011 kello on 23:22 ---Hahaa Weli Dortsu, joko on onnistunut? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Yritetään hiljalleen tyhjentää sitä!
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.04.2011 kello on 23:32 ---Tuskin Doro olisi sitä viemäriin kaatanut. Vaan juottanut sen Keuruulla naapureille. ;D :D ;D
Ja aamulla vaan ihmetellyt, miksi naapureilla on pää kipiä? ;D :D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Enhän nyt missään tapauksessa sitä vanhentunutta olisi naapureille tarjonnut. Ainakaan tarkoituksella!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta