Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
vesako:
Keksikääpäs joku kilpailu liittyen
orgin baariin.
Muokkaan sen verran että aihe olisi "vitsi
orgin baariasta"
Minä lahjoitan kilpailun voittajalle
kuvan mukaisen " poison" putelin.
Avaamattoman.
Jushi69:
Tässäpä sellanen pikakilpailu.
Kainuussa on sellanen hauska sanonta että :
Mitä juopot eivät tunnetusti syö.... ;D
Jushi69:
Noh Vesa muutti tämän kilpailusta vitsiksi ja heti tuli vuosia sitten kuullun vitsin olkoon sitten Orgin baarista ja sen baarimikosta(kuka se sitten onkaan ;D)
Eli tässä se vitsi:
Mies menee baaritiskille ja sanoo baarimikolle: "Näetkö tuon lasin tuolla? Lyön satasesta vetoa, että pystyn kusemaan siihen täältä asti." Baarimikko suostuu mielihyvin, sillä lasi on baarin toisessa reunassa, vähintään 20 metrin päässä. Joten mies aukaisee housunsa ja kusee ympäri baarin lattiaa osuen lähellekkään lasia baarimikon nauraessa samaan aikaan tiskin takana. "Alappa maksaa nyt", baarimikko sanoo vieläkin nauraen. Mies käskee odottamaan hetken, kävelee biljardipöydän luona odottavan miehen luokse, joka ojentaa miehelle 400 euroa. Mies kävelee takaisin tiskille ja ojentaa baarimikolle satasen. "Mikä juttu tuo oli?" baarimikko kysyy mieheltä. "Löin vain hänen kanssa vetoa, että pystyn kusemaan koko baarisi lattialle sinun nauraessa vieressä"
Heh vieläkin naurattaa.... ;)
Alan:
^
Olet johdossa.
Lienenkö minä sitten orgin baarimikko; sopii hyvin ja epävirallista kokemusta riittää. ;D
Vaan nyt otan ittekin, tumma Grimbergen meni jo ja kohta otan toisen; tumman vaiko vaalean kas siinä pulma.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.03.2011 kello on 20:52 ---^
Olet johdossa.
Lienenkö minä sitten orgin baarimikko; sopii hyvin ja epävirallista kokemusta riittää. ;D
Vaan nyt otan ittekin, tumma Grimbergen meni jo ja kohta otan toisen; tumman vaiko vaalean kas siinä pulma.
--- Lainaus päättyy ---
Minut ohjasi ovimikko jo ulos notta mun A Le Cogit taisi olla siinä.No ompahan tuo työpäivä huomenna jotta hyvä näin. ;D
Jushin asteikolla tämä baari sai ny 3 tähteä. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta