Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.03.2011 kello on 17:35 ---Ja jäänaskalit kaulassa, varmuuden vuoksi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Turvallisuus ennen kaikkea. :D :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.03.2011 kello on 15:23 ---Tuot ne tuleville treffeille mukaan, niin katsotaan saadaanko niitä kulutettua. :D
--- Lainaus päättyy ---
Lupasin jo yhdelle toiselle "treffi"porukalle reissusta 5 litraa punkkua. Enintään sellaisen tuon, jos sopii kyytiin vielä ja ylipäätään pääsen Keuruulle (vai mihin).
Lörsson XO ja Black label ovat vierasvaroja kotona.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 19.03.2011 kello on 11:23 ---Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vihjeestä, koppoon pitkäripasesta seuraavalla käynnillä tuota Napoleonnia, maistelen salaa ja tunnustelen, onko minun suu lakmus paperia, vai muljahanko hienojen soknakin maistajien kastiin. :o
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2011 kello on 18:13 ---Lupasin jo yhdelle toiselle "treffi"porukalle reissusta 5 litraa punkkua. Enintään sellaisen tuon, jos sopii kyytiin vielä ja ylipäätään pääsen Keuruulle (vai mihin).
Lörsson XO ja Black label ovat vierasvaroja kotona.
--- Lainaus päättyy ---
älä suotta minull tuo ainakaa koko pulloo ..kyl riittää vain yx napsu.. siit pullost sinä iltan täl täti sipukal , jos olet tulemas treffel ja sitä paitti ... mä olen viel palkinnon velkaa , jot jos nähdään niin toka palkinto oottelee sit siel keuruul... ;D ;D ;D ;D
Alan:
5 litran "tynnöristä" riittää Sipulle varmaan iso lasillinen.
Vaan kattoos nyt, kerkiänkö Keuruulle. On kiirusaikaa silloin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta