Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2011 kello on 10:59 ---Meikäläinen se on semmonen pölvästi, etten saa itseäni tykkäämään konjakista. Mutta brandy, kun siinä on vähempi prosentteja, niin se tuntuu pehmeämmältä ja enempi suun myötäiseltä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
mä taas tykkään päinvastoin ...tuo brändy mitä ainakinn viimeks sain maistui jotenkin sille omatekemälle pontikalle , mut en nyt muista mist maast se pulo tuli tuliaisiks...saatta a ol , et sitä on hyvääkin saatavana ... itselle jäi vain tuost sellanen kuva , et ei ol mun juomia noi :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2011 kello on 10:59 ---Meikäläinen se on semmonen pölvästi, etten saa itseäni tykkäämään konjakista. Mutta brandy, kun siinä on vähempi prosentteja, niin se tuntuu pehmeämmältä ja enempi suun myötäiseltä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Viime kesänä,kun oltiin Skibottenissa,niin eikös porukka tilannut viinaa Kilpishalliin,kehuivat Jaloviinaa,no,pitihän sitä tilata,olin pari päivää puskassa,vuoroin kumminkin päin,kittos mulle riitti !!! ;D ;D ;D ;D ;D
Jgahpir:
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 19.03.2011 kello on 11:23 ---Sama vika Rahikaisella. Oletko maistanut alkon tuotetta Napoleon Colbert XO. Jaloviinan hintaista brandyä. Suunmyötäistä suippokaulaa, niinkuin joku sanoisi..
--- Lainaus päättyy ---
Sinietikettistä saa sinisiä ajatuksia ::) Vaan hyvää on ihan perus Napoleon, siis se jonka alaosassa lukee Gourier ;)
Alan:
Mulle ei yleensä konjakki maistu, mutta Lörsson XO oli kohtuullista. Sitä ostan seuraavan kerran, kun sattuu pullo "halpakaupassa" kohdalle. :)
Nyt on jopa viskiä kaapissa, mutta tuleekohan tuota edes juotua... no säilyy ainakin hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta