Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (98/1909) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman -  4.03.2011     kello on 21:56 ---Niin olen.Täytyy kehua moonia ja paikkaa.
Ja lisäksi erikoiskehumiset rantasaunalle.Löyly t oli tosi pehmeät ja niitä riitti näin talvellakin.
Nyt on puhdas ja raukea olo.Kiva jatkaa talviloman viettoa,pitkän ajomatkan jälkeen.

Kiitokset vielä moonille. ;D
Tämmöisestä palvelusta ei ollut puhetta,ainoastaan "puskaparkki paikasta" ;)

--- Lainaus päättyy ---
Pitänee miettiä tuota suhdetta puskaparkkeihin  ;D ;D
Kesällä reissaan sitten siellä Saimaan seutuja mutta yritän mennä leirintäaluielle.To sin jos toverikaravaanarin piha löytyy majapaikaksi niin aina parempi heh.. ;D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  4.03.2011     kello on 21:08 ---jos mulla olisi kabe saattasin minäkin nukkua paremmin  :D :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Ei se Matson ole vaunusta loppupelissä kiinni se yöuni.
Niissä vaunuissa missä olen nukkunu niin uni on ollut pääsääntöisesti parempaa kuin talossa.
Liekkö se happirikkaampaa.Sen takia ei kannata vaunua vaihtaa  ;D
On jopa halvempaa niin. ;)
Tosin jos ajattelet että vietät paljon vaunussa aikaa niin mikset laita sellaista missä viihdyt. ???
Ja missä pelit toimii olipa olosuhteet mitä vaan.Mulla ne on varmaan ihan extreemit notta saisi se vaunukin olla takuuvarma.Nyt toivottavasti on.
Kerron kyllä jos ei täytä odotuksia koska mulla ei ole mitään syytä puolustella tiettyä merkkiä.Tähän asti olen ollut tyytyväinen molempaan merkkiin.

matson1:
juu kyllä tuo solikkakin on laatupeli, ja tosi tyytyväinen siihen ollaan.
hyvät ne unet on solikassakin. :)

vesako:
Tulin justiinsa saunasta ja yritän
ajatella positiivisesti. ;)

Niin,? Onkos muuten baari auki.?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.03.2011     kello on 19:40 ---Tulin justiinsa saunasta ja yritän
ajatella positiivisesti. ;)

Niin,? Onkos muuten baari auki.?

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäisi olevan, onhan täällä juuri saunasta tullut asiakaskin.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View