Sivuja:
Toiminto
  • #481 kirjoittanut matson1 04 Mar 2011
  • jos mulla olisi kabe saattasin minäkin nukkua paremmin  :D :D :D :D
  • #482 kirjoittanut mjo33400 04 Mar 2011
  • #483 kirjoittanut Heiman 04 Mar 2011
  • Olet siis nyt moonin lämpimässä huomassa? ;)
    Niin olen.Täytyy kehua moonia ja paikkaa.
    Ja lisäksi erikoiskehumiset rantasaunalle.Löyly t oli tosi pehmeät ja niitä riitti näin talvellakin.
    Nyt on puhdas ja raukea olo.Kiva jatkaa talviloman viettoa,pitkän ajomatkan jälkeen.

    Kiitokset vielä moonille. ;D
    Tämmöisestä palvelusta ei ollut puhetta,ainoastaan "puskaparkki paikasta" ;)
  • #484 kirjoittanut moon 04 Mar 2011
  •  ;D

    se sauna ON hyvä. En minä tyhjää kehu  ;)
  • #485 kirjoittanut mjo33400 04 Mar 2011
  • HYVÄ moon. ;)
  • #486 kirjoittanut Jushi69 04 Mar 2011
  • Niin olen.Täytyy kehua moonia ja paikkaa.
    Ja lisäksi erikoiskehumiset rantasaunalle.Löyly t oli tosi pehmeät ja niitä riitti näin talvellakin.
    Nyt on puhdas ja raukea olo.Kiva jatkaa talviloman viettoa,pitkän ajomatkan jälkeen.

    Kiitokset vielä moonille. ;D
    Tämmöisestä palvelusta ei ollut puhetta,ainoastaan "puskaparkki paikasta" ;)
    Pitänee miettiä tuota suhdetta puskaparkkeihin  ;D ;D
    Kesällä reissaan sitten siellä Saimaan seutuja mutta yritän mennä leirintäaluielle.To sin jos toverikaravaanarin piha löytyy majapaikaksi niin aina parempi heh.. ;D
  • #487 kirjoittanut Jushi69 04 Mar 2011
  • jos mulla olisi kabe saattasin minäkin nukkua paremmin  :D :D :D :D
    Ei se Matson ole vaunusta loppupelissä kiinni se yöuni.
    Niissä vaunuissa missä olen nukkunu niin uni on ollut pääsääntöisesti parempaa kuin talossa.
    Liekkö se happirikkaampaa.Sen takia ei kannata vaunua vaihtaa  ;D
    On jopa halvempaa niin. ;)
    Tosin jos ajattelet että vietät paljon vaunussa aikaa niin mikset laita sellaista missä viihdyt. ???
    Ja missä pelit toimii olipa olosuhteet mitä vaan.Mulla ne on varmaan ihan extreemit notta saisi se vaunukin olla takuuvarma.Nyt toivottavasti on.
    Kerron kyllä jos ei täytä odotuksia koska mulla ei ole mitään syytä puolustella tiettyä merkkiä.Tähän asti olen ollut tyytyväinen molempaan merkkiin.
  • #488 kirjoittanut matson1 05 Mar 2011
  • juu kyllä tuo solikkakin on laatupeli, ja tosi tyytyväinen siihen ollaan.
    hyvät ne unet on solikassakin. :)
  • #489 kirjoittanut vesako 09 Mar 2011
  • Tulin justiinsa saunasta ja yritän
    ajatella positiivisesti. ;)

    Niin,? Onkos muuten baari auki.?
  • #490 kirjoittanut seppoko 09 Mar 2011
  • Tulin justiinsa saunasta ja yritän
    ajatella positiivisesti. ;)

    Niin,? Onkos muuten baari auki.?

    Näyttäisi olevan, onhan täällä juuri saunasta tullut asiakaskin.  :D
  • #491 kirjoittanut Jgahpir 09 Mar 2011
  • Näytä edellisen kännin jälkeen kirjoitetut viestit.
    Olen aina ihmetellyt miten ylläpito määrittelee tuon kännin, mutta nyt kun Seppoko unohti webbikameransa päällä onhan se helppo laskea: kaksi tyhjää Olvi purkkia ja se puolikas lämmin tuossa takan reunalla..  ;D ;D
    Tipaton maaliskuu, kateuksissani tässä jupisen..
  • #492 kirjoittanut seppoko 09 Mar 2011
  • Näytä edellisen kännin jälkeen kirjoitetut viestit.
    Olen aina ihmetellyt miten ylläpito määrittelee tuon kännin, mutta nyt kun Seppoko unohti webbikameransa päällä onhan se helppo laskea: kaksi tyhjää Olvi purkkia ja se puolikas lämmin tuossa takan reunalla..  ;D ;D
    Tipaton maaliskuu, kateuksissani tässä jupisen..



     ;D  :D  ;D
  • #493 kirjoittanut migel 11 Mar 2011
  • Nyt alko tipaton kevätkuntokausi!  Kävin tänään Turusta ostamassa uudet lenkkikengät ja peruskuntoharjoitte lu aloitetaan viikonlopulla tosin vaelluskengillä ensin ja väriä poskiin ;D

    Tavoite on kova ja katotaas pystyykö sitä pitään kuntokoulua synttäreihin 20.4 asti???? Olis meinaan vaan paras synttärilahja minkä itselleen voi antaa!!!!!!

    Täytyy nostaa kuntoa että jaksaa sitten kesällä heilua rakennuksella ja saada jotain aikaiseksikin! 

    Elikkäs meitsin baari pysyy säpissä lukuunottamatta synttäribailuja,,,, huh
  • #494 kirjoittanut Dorotea 11 Mar 2011
  • Onneksi se ei iskenyt minuun, sillä kävin tänään hakemassa 3 l. punkkua ruokajuomaksi. Toki jaoteltuna useammalle päivälle. 8)
  • #495 kirjoittanut migel 11 Mar 2011
  • Aamu-, keski- ja iltapäivälle ;D ;D ;D
Sivuja:
Toiminto