Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 27.02.2011 kello on 11:47 ---Itse en ole koskaan pitänyt homoja mitenkään pahana.
No enää tuolla ei ole sitäkään vertaa, mutta nuorempani pidin vain hyvänä kun usein, fiksut, kohteliaat ja usein melko komeatkin homopojat olivat pois kilpailusta, siis siitä kauniimmasta sukupuolesta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Sitten pojat, ei kun hinurien saunailtaan. ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.02.2011 kello on 15:23 ---Sitten pojat, ei kun hinurien saunailtaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin tyydyn tuohon kauniimpaan sukupuoleen. En vain vissiin ole vielä niin henkisesti kasvanut ja joudun pitäytymään vain lapsieni äidin kylpykaverina.
Vaikka ei sen puoleen; viime keväänä oli kylpykaverina Seppoko ;D ;D ;D Ja eihän tiedä vaikka perho-ukkokin kävisi juhannuksen korvilla toimittamassa sen kotiinkuljetuksen ;)
Jgahpir:
Tipaton tammikuu; aloitus meni puoleen kuuhun ja lopetus venyi eiliseen. Näin hämeessä ;D
Keikkamatkalla pääsin 02.00 hotellin baariin ja tilasin 0.6litraisen tuopin. Se otettiin pakastimesta ja siihen kaadettiin Aura merkkistä jokivettä, mutta uskokaa tai elkää, kyllä vaan maistui. Ensimmäinen kuivui ikeniin 15tunnin työpäivän jälkeen. Toista ehti jo maistella ja kolmannen jälkeen tyynystä tuli hyvä kaveri.
moon:
puuh... mulla on perjantai.... tai joku. Huomenna vapaa, tänään pääsin kotiin 22 jälkeen. Sauna ja pari nallea nam.
Kare:
Terve!
Huomenna vasta iltaan, ;D saatto saunoo oikeen pitemmäm kaavan mukkaan. 4 Karhua ja rommipaukku :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta