Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Arska:
Jos nyt saunan päälle ottais ja maistais
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.02.2011 kello on 20:22 ---joo mut ei senttäs satojen tai 1000km päähän täält turuntienoolt ? :D
--- Lainaus päättyy ---
Harjavalta? maisansalo?
Kare:
Terve!
Varmaan tää voi soppii tän paarii, tai ei see välttämät sovi mihenkä, tai voi ol iha sopimatonki.
Löysin kuiteski tommose vanha video, ko olti velipoikitte kans mun ja mun nuorimma velipoja paateil vähä retkel.
Mee oltti kerranki yht'aikka kaik viis samas paikas, nii tai kummiski samas porukas. Oli meil mun poik ja vävy mukan, net oli kuskei. Siskom miest ei otettu.
Tos o pikku pätkä lauanta ehtolt: http://www.youtube.com/watch?v=2OcdY9B8Ft4
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 25.02.2011 kello on 20:19 ---Paras rommi,lämpöisenä.
Edellisessä elämässä oli aina mukana kalareisuilla syksyisellä merellä.
Verkot laskettu,ankkurissa saaren katveessa,wallaksen päälle vesi kiehumaan.Lopuksi kuppiin rommia,sokeria maun mukaan,kyllä lämmitti.
Ja toi vielä kalaonneakin,aamusta verkot pullollaan monista eri kala lajeista tosin 90-luvun lopulla.
--- Lainaus päättyy ---
sit ku taas meet kalastaa niin ostan sulromipullo.. tuo sä ne kalat , jotka ovat täys verkois ni mul sit .... saadaan kumpikin hyvä mieli eikös ? :D
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 25.02.2011 kello on 20:26 --- ;D ei tiär jos joku mandi maanantai..koht kevääl.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Mul o kuiteski isomp mopo, mää pääse karku... jos mää saan sen käyntti ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta