Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
sipu:
Perho-ukko ... uskoisin , et aika monikin on syyllinen tuohon piristykseen .... ;D ;D ;D ;D
Alan:
^^
Olen nähnyt kaupassa Ranskassa viime syksynä, en muualla. Liekö Kronenbourgin tekele. En muista, ostinko tuota silloin.
Olut on vahvasti henkilökohtainen makuasia; minusta ranskalaiset oluet ovat pääsääntöisesti melko persoonattomia, vähänkuin suomalaisetkin oluet, mutta onneksi siellä on belgejä hyvin ja kohtuuhintaan saatavilla. :D
sipu:
vielä tuost oluest
oisko tuo panimo tai osoite kumpi lie ..
starsbourg ...tuos on niin paljo txt .. ei jaksa kaikkii kopsaa ... >:(
tämä olut on sellaista tooosiii pehmeää ... mut just niin se on yx tykkää lagerist
toinen taas toisest ... jot taas tultiin näihin makuasioihin ...
mut onks mun suus vikkaa , kun nuo tarjous oluet maistuu vedelle ,
kun taas kalliimmat eivät ...noo-o taitaa olla ihan mun makujuttui taas tääkin oletus ;)
Arska:
Ostin kerran kukko-olutta ja se taasen maistu ihan herneeltä.Aivan kamalan makuista.Ei kelvannut kelleen, piti hakea kaupasta Sandelssia.Se on kotimaisista olueista mun makuun.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 25.02.2011 kello on 12:29 ---Ostin kerran kukko-olutta ja se taasen maistu ihan herneeltä.Aivan kamalan makuista.Ei kelvannut kelleen, piti hakea kaupasta Sandelssia.Se on kotimaisista olueista mun makuun.
--- Lainaus päättyy ---
On myös Olvia !! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta