Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (72/1909) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.02.2011     kello on 21:19 ---Niin ja mulla tarjoilu pelaa vielä muutaman orkan verran.
Sitten laitan omalta osaltani baarin kiinni.
Mutta jatkakaa te keille vielä tarjoillaan  :)

--- Lainaus päättyy ---

Minullekkin tarjoilu loppuu nyt.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 19.02.2011     kello on 21:20 ---Vain hyvinhän ne on siellä paikkoja pitäneet, samat maalit on seinissä kuin ennen sotia.

--- Lainaus päättyy ---

Ja samat parketit lattiassa, kävin aikanaan työn puolesta entisessä suomalaisessa koulussa Viipurissa, joka oli joku virasto nykyään, ei oltu lattiaa hiottu eikä lakattu. Tikkuiset sauvat kolisi, kun päältä käveli.  Hirveät venäläisen huonekalut vaan vaihdettu suomalaisten tilalle.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.02.2011     kello on 21:17 ---Minä en usko että sieltä Karjalasta päin mitään hyvää tulee niinkuin ei venäläisistä yleensäkään tule.
Tai jos on tullu niin minä olen autuaan tietämätön  ???
Vennään maa on niin pahasti korruptoitunut ettei sitä ihan muutamaan sukupolveen taideta korjata. :-\

--- Lainaus päättyy ---
Iästä ei mittää hyvvää sano äiti 75 v  ja hän on  ihan oikeessa ei muuta kuin auringonnnousu ;)

Weicco:
Jokunen tunti töissä vielä ja " baariin" sekä tilauksee kapteeni morgania teen kera

Alan:
Tänään maistuu Kopparbergin Extra Dry, helvetisti jäitä niin voi sitä juoda. Ehkä pari kolme tölkkiä. Muttei vielä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View