Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.02.2011 kello on 20:53 ---nyt ei muuta kuin saunaan saunaan suomalaiset ja luulen , et yx nallekarhu lähtee mukaan jos toinenkin ... noo-oo..toi toinen ei ole juotavaa... tuo kultsimussukka .. on hää vain niin nallemainen :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Voi helkutti sentään, sinun pitäisi olla minun vaimo. ;D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: moon - 11.02.2011 kello on 20:49 ---Reilun tunnin päästä vasta nalle sanoo naps... ensin työt sitte huvi. 14 tunnin päivä taas ja kohta saunaan!
--- Lainaus päättyy ---
Ei se tuo yrittäjän arki ole ihan helppo tapa elää.Mutta varmaan antoisa kun muistelee miten kypsä olit entiseen.
Eikös kannattanut vaihtaa kun kerran kyselit siellä toisella saitilla mitäs tehdä. ???
Minä olen omaani siinä määrin tyytyväinen että työkaverit parani 6-0 entiseen verrattuna mutta työt tosin muuttu raskaammaksi ja paskaisemmaksi. :-\
Noh eihän sitä tiedä mitä elämä vielä tuo tullessaan.Itse katselen puolella silmällä että mikähän musta tulis sitten isona... :D
moon:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.02.2011 kello on 20:57 ---Ei se tuo yrittäjän arki ole ihan helppo tapa elää.Mutta varmaan antoisa kun muistelee miten kypsä olit entiseen.
Eikös kannattanut vaihtaa kun kerran kyselit siellä toisella saitilla mitäs tehdä. ???
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole helppoa mutta en vaihtaisi pois. En mistään hinnasta! Totesin tänään myös olevani edelleen ennustaja. Nokiaennusteeni 1/3 kävi tänään toteen. Villi veikkaus on että 3/4 saa Oulusta lähdöt. 2/2... Nokia loppuu Oulusta kokonaan.... 3/3... sitä ei halua monikaan suomalainen kuulla.
Weicco:
Ouzoa
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: moon - 11.02.2011 kello on 21:06 ---Ei ole helppoa mutta en vaihtaisi pois. En mistään hinnasta! Totesin tänään myös olevani edelleen ennustaja. Nokiaennusteeni 1/3 kävi tänään toteen. Villi veikkaus on että 3/4 saa Oulusta lähdöt. 2/2... Nokia loppuu Oulusta kokonaan.... 3/3... sitä ei halua monikaan suomalainen kuulla.
--- Lainaus päättyy ---
Pörssiyhtiöissä on perseestä työskennellä kun voipi työpaikka valua halpamaihin tai nyt Nokiassa jenkkijohtajan takia jenkkeihin.Olipa yllätys.. :-[
En oppinut tosin itse mitään kun hain uudelleen pörssiyhtiön palvelukseen mutta sillä meiningillä mitä olen joskus jo kommentoinut. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta