Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (50/1909) > >>

migel:
Kohta on kyllä kun saan tämän seurakunnan orkesterin syötettyä! ;D ;D ;D

Dorotea:
Mä taidan tänään jättää baarikierroksen väliin! ;D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  5.02.2011     kello on 14:20 ---Mä taidan tänään jättää baarikierroksen väliin! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Älä jätä väliin. Sano vaikka kotona, että lintuja kattelee... :D

Sieltä baarin terassilta niitä on rattoisaa bongata. ;)

Aippe:
Tuli juuri aukaistua ja löysin vastauksen mieltäni pitkään vaivanneeseen ihmetykseen. Olen pitkään miettinyt miksi kotimehuun tehty blatinki tahtoo vetää mehun hyytelöksi ja nyt vahingossa muutin sekoitusjärjestystä . Tavallisesti olen laittanut ensiksi viinan sitten mehun ja viimeiseksi veden ja aina mehu on mennyt hyytelöksi. Nyt muutin järjestystä ensin viina sitten vesi ja viimeksi mehu. Paukku pysyi juotavana ei tarvinnut syödä lusikalla. Näin sitä vielä vanhanakin viisastuu, luultavasti.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe -  5.02.2011     kello on 16:15 ---Tuli juuri aukaistua ja löysin vastauksen mieltäni pitkään vaivanneeseen ihmetykseen. Olen pitkään miettinyt miksi kotimehuun tehty blatinki tahtoo vetää mehun hyytelöksi ja nyt vahingossa muutin sekoitusjärjestystä . Tavallisesti olen laittanut ensiksi viinan sitten mehun ja viimeiseksi veden ja aina mehu on mennyt hyytelöksi. Nyt muutin järjestystä ensin viina sitten vesi ja viimeksi mehu. Paukku pysyi juotavana ei tarvinnut syödä lusikalla. Näin sitä vielä vanhanakin viisastuu, luultavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo oli uutta tietoa minulle.

Toisaalta voishan sitä mennä baariin
ja tilata vaikka puolukkakiisselin.

Sitten lusikalla kulhosta ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View