Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 22.11.2013 kello on 20:23 ---Aivan oikein. Ensimmäinen SLOTS PILSNER vasta aukesi.
--- Lainaus päättyy ---
No voe täötteinen senttään. Poeka kuhtu huomiseksi Rytkylle saunommaan. Fiiliskukalla männään. Jos sitten saunaoluet, tae usseempi. Thumb
Vesseli:
Saattaa olla tulevan viikon alku kärsimystä, kun lähin viinakauppa on kiinni maanataista keskiviviikkoon
muuton takia. Olen pyytänyt henkilökuntaa olemaan tiukkana, että kauppaa ei pilata Alkon ohjeiden mukaan. Viisas Alko on päättänyt, että olutkoreja ei saa olla asiakkaan näkyvillä, mutta irtopulloja saa. Henkilökunta latoo pullot koreista hyllyihin ja sitten takaisin koreihin. Jos ei muuta, niin onhan tuolla työllistävä vaikutus.
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 22.11.2013 kello on 22:44 ---Saattaa olla tulevan viikon alku kärsimystä, kun lähin viinakauppa on kiinni maanataista keskiviviikkoon
muuton takia. Olen pyytänyt henkilökuntaa olemaan tiukkana, että kauppaa ei pilata Alkon ohjeiden mukaan. Viisas Alko on päättänyt, että olutkoreja ei saa olla asiakkaan näkyvillä, mutta irtopulloja saa. Henkilökunta latoo pullot koreista hyllyihin ja sitten takaisin koreihin. Jos ei muuta, niin onhan tuolla työllistävä vaikutus.
--- Lainaus päättyy ---
Sarjassa täysin järjettämät hommat! >:D
Kaija:
Jatkoa: mä eksyin tsättiin, vaikka tarkoitus oli tutkia kaluston hintaa. Aika tehokkaat punaviinit meillä???
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 22.11.2013 kello on 22:44 ---Saattaa olla tulevan viikon alku kärsimystä, kun lähin viinakauppa on kiinni maanataista keskiviviikkoon
--- Lainaus päättyy ---
sarjassamme hölmöläisen hommia ;D
ja se on kohta muumielokuvatkin
tiskin allata annettava +18 v. asiakaille
kun pappa polttaa piippua ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta