Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Kaija:
Näin pikkujoulukauden lähestyessä täytyy "viran puolesta" muistuttaa, että Glögin/Hehkun kuumennus pitää tehdä maltillisesti ohjeen mukaan. Thumb
Jos kattilassa on kalkkisaostumia ja glögi pääsee kiehumaan, se irroittaa kalkkia kattilan pinnasta ja seurauksena on krapulaakin pahempi olotila.
Mä olen monena syksynä kirkastanut kaikki kattilat keittämällä niissä etikkavettä. Sitten luin jostain, että tiskikoneessa kuumalla pesulla kyllä puhdistuvat. Syksyn ohjelmaan kuuluukin ladata kaikki kattilat ja muut teräsastiat tiskikoneeseen, heittää sinne sitruunahappoa ja käyttää kaikkein kuumin ohjelma.... Puhdistuu konekin samalla Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 4.10.2013 kello on 19:34 ---Näin pikkujoulukauden lähestyessä täytyy "viran puolesta" muistuttaa, että Glögin/Hehkun kuumennus pitää tehdä maltillisesti ohjeen mukaan. Thumb
Jos kattilassa on kalkkisaostumia ja glögi pääsee kiehumaan, se irroittaa kalkkia kattilan pinnasta ja seurauksena on krapulaakin pahempi olotila.
Mä olen monena syksynä kirkastanut kaikki kattilat keittämällä niissä etikkavettä. Sitten luin jostain, että tiskikoneessa kuumalla pesulla kyllä puhdistuvat. Syksyn ohjelmaan kuuluukin ladata kaikki kattilat ja muut teräsastiat tiskikoneeseen, heittää sinne sitruunahappoa ja käyttää kaikkein kuumin ohjelma.... Puhdistuu konekin samalla Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sitruunahappo on tehokasta. Thumb
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.10.2013 kello on 19:42 ---Sitruunahappo on tehokasta. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
On, ainakin ultraäänipesurissa :D muussa en ole käyttänyt
LMC-99:
Käykös jos tuonne pesukoneeseen heittää sekaan yhden sitriúunan ilman kuoria ?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.10.2013 kello on 19:25 --- Jos aloitat nyt ottamisen ja juot kaiken niin pääset rattiin huomenna klo 21.30. Thumb Ai se olikin 5.2%:sta joten menee pitempään. :-[
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu veikonkoosta.
Ite pääsisin paljon aiemmin, mutten kyllä tuollaista määrää joisi alle 10 tuntiin ainakaan. :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta