Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.08.2013 kello on 16:01 ---Kovan työviikon päätteeksi viski kera jääpalan :D
--- Lainaus päättyy ---
Miksi muutat viskin makua vedellä? ::)
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.08.2013 kello on 16:09 ---Miksi muutat viskin makua vedellä? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Se ei kuule kerkiä muuttua :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.08.2013 kello on 16:10 ---Se ei kuule kerkiä muuttua :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Weicolla kauhea vesilasku,niin pakko käyttää,yli jäämä vesi whiskin joukkoon :D
Aippe:
Loistoviinaa ja Pirkkaa siitä se viikonloppu lähtee.
Turhan Höpöttäjä:
Liiterin Musta Rotta siideri, litra Neplilaista olutta ja snapsi rommia. Olkoon tältä illalta. Katsotaan sitten huomenna kesäleskenä mökillä kuinka on ranne herkkänä. En tarkoita murrosikäisen rannetta. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta