Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (439/1924) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.08.2013     kello on 16:01 ---Kovan työviikon päätteeksi viski kera jääpalan   :D

--- Lainaus päättyy ---

Miksi muutat viskin makua vedellä?  ::)

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.08.2013     kello on 16:09 ---Miksi muutat viskin makua vedellä?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Se ei kuule kerkiä muuttua  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.08.2013     kello on 16:10 ---Se ei kuule kerkiä muuttua  :D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Weicolla kauhea vesilasku,niin pakko käyttää,yli jäämä vesi whiskin joukkoon :D

Aippe:
Loistoviinaa ja Pirkkaa siitä se viikonloppu lähtee.

Turhan Höpöttäjä:
Liiterin Musta Rotta siideri, litra Neplilaista olutta ja snapsi rommia. Olkoon tältä illalta. Katsotaan sitten huomenna kesäleskenä mökillä kuinka on ranne herkkänä. En tarkoita murrosikäisen rannetta.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View