Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (429/1924) > >>

perho-ukko:
 Kyllä Pirkka on parasta!! (ai niin,kohta tämä laitetaan kuitenkin hiekkalatikkoon,sorry) !!!

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.07.2013     kello on 20:29 --- Kyllä Pirkka on parasta!! (ai niin,kohta tämä laitetaan kuitenkin hiekkalatikkoon,sorry) !!!

--- Lainaus päättyy ---

Taidampa pysähtyä myös sinun luonasi
sitten syyskuussa.

Istutaan yhdessä hiekkalaatikolla ja
tehdään hiekkakakkuja. Thumb

Kyllä, Pirkka on parasta.

trapper:
kauheeta kuraa meinaan Pirkka sininen tölkki,mut punasta juo jos ei muuta saa ,mut makuasioista ei voi kiistellä  :-X

Alan:
Punaviinillä ja Liiterin manchegolla (2,99 e per 250 g) flunssaa torjuttu.

Fenix:
Pari Koff III:ta meni asennusoluina, kun tuossa pihalla puuhastelin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View