Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
perho-ukko:
Kyllä Pirkka on parasta!! (ai niin,kohta tämä laitetaan kuitenkin hiekkalatikkoon,sorry) !!!
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.07.2013 kello on 20:29 --- Kyllä Pirkka on parasta!! (ai niin,kohta tämä laitetaan kuitenkin hiekkalatikkoon,sorry) !!!
--- Lainaus päättyy ---
Taidampa pysähtyä myös sinun luonasi
sitten syyskuussa.
Istutaan yhdessä hiekkalaatikolla ja
tehdään hiekkakakkuja. Thumb
Kyllä, Pirkka on parasta.
trapper:
kauheeta kuraa meinaan Pirkka sininen tölkki,mut punasta juo jos ei muuta saa ,mut makuasioista ei voi kiistellä :-X
Alan:
Punaviinillä ja Liiterin manchegolla (2,99 e per 250 g) flunssaa torjuttu.
Fenix:
Pari Koff III:ta meni asennusoluina, kun tuossa pihalla puuhastelin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta