Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (428/1924) > >>

LMC-99:
Tässä kun rolli ja fenix painii ongelmien kanssa niin täällä on +27 astetta lämmintä sisällä autossa +30 ja sitä viilentämään on kylmä huurteinen mainio ratkaisu..

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 29.07.2013     kello on 18:44 ---Tässä kun rolli ja fenix painii ongelmien kanssa niin täällä on +27 astetta lämmintä sisällä autossa +30 ja sitä viilentämään on kylmä huurteinen mainio ratkaisu..

--- Lainaus päättyy ---
tääl ulkolämpötila laski aika nopeesti.. enää 21 mutt sisällä on viell reilu25... vaik tää mökki on yleensä aika viilee helteel, en kattonu aikasemmin ulkolämpötilaa mutt sisälämpötilast päätellen on ollu lähempänä kolomee kymmentä ku kahta

seppoko:
Kun pääsin tänne baariin, niin täytnee sihauttaa joku tölkki auki. Mitähän kaapista löytyy?



Karjala löytyi!



Ja pitääpä laittaa uutta jäähtymään! Jos joku sattuu käymään.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.07.2013     kello on 19:40 ---Kun pääsin tänne baariin, niin täytnee sihauttaa joku tölkki auki. Mitähän kaapista löytyy?



Karjala löytyi!



Ja pitääpä laittaa uutta jäähtymään! Jos joku sattuu käymään.

--- Lainaus päättyy ---

Laita kaks. Mä tulen syyskuussa.
Mieluummin Olvin ykköstä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 29.07.2013     kello on 19:51 ---Laita kaks. Mä tulen syyskuussa.
Mieluummin Olvin ykköstä.

--- Lainaus päättyy ---

Laitetaan, kun on onneksi aikaa hankkia niitä(kin)!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View