Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (5/1846) > >>

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute -  7.01.2011     kello on 18:30 ---Muutaman oluen ja Wii pelin jälkeen on mukava lähteä säätämään kaverin autoa vagcomilla.   ;D



--- Lainaus päättyy ---

Ollaan vielä kavereita.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.01.2011     kello on 14:40 ---Se on jännä miten porukka jakautuu noihin viskimiehiin ja sitten tälläisiin miedompien juomien tissuttelijoihin kuten minä!
Tunnen pari kaveria joille kyseiset aineet myös maistuvat, mutta niillä onkin siihen soveltuva etureppu ja aikas miehekäs parta! Liekkö mitään yhtäläisyyttä mutta silleen vaan on ,,,heh heh
Onkos samankaltaisia havaintoja ?                                               t migel

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Määkin tunnen yhen vatsakkaan ja parrakkaan hepun, se on kylläkin enempi rommin perrään ;)

seppoko:
Taas aukesi Orgin baari. Täytyypä hakea olut jääkaapista.  :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.01.2011     kello on 19:12 ---Taas aukesi Orgin baari. Täytyypä hakea olut jääkaapista.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Niin teki, itse asiassa ehdin jo juoda kaksi. Martens Gold III, belgialaista halpalageria Prismasta. Minun mielestä voittaa suomikaljat.

Tuli sahailtua saunapuita urakalla; nytpä riittävät kesään asti. Tässä olutta lipitellessä olen etsiskellyt karttaplotteria veneeseen, hiton kalliita vaan ovat. Kunnollisesta, jossa on vain 5 tuuman näyttö, joutuu karttoineen maksamaan äkkiä 800-900 euroa. Ei haluaisi laittaa niin paljoa. Mulla vaan on veneen kojelauta niin ahdas ja säältä suojaamaton, että miniläppäri ei ole hyvä ratkaisu yhtään.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.01.2011     kello on 19:12 ---Taas aukesi Orgin baari. Täytyypä hakea olut jääkaapista.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Kerkisitkö.?

Nyt tulee valomerkki. Huomenna
on toisilla työpäivä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View