Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.02.2013 kello on 21:57 ---Sorry. ;) Sellaista viiniä on sitten ihan oikeasti olemassa, olen Ranskasta ostanut. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai "vanttu vuorten taikajuomaa" juuri pottu ruokaillessa tyhjennettiin, olen ollut tekonurkallakin. Saturn de Apt kaupungissa ja Roussillonissa jne.
Yx juoma tuolta nurkalta on
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/451257
Ja hyvvee!!! Thumb
Hanska:
Hinasin naapurin ojasta, kysy mitä maksaa sanoin että eihän tää ny mitää.
Toi ehtoolla laatikon lapin kultaa ovelle.Jotenki vaikuttais paremman makuselta kun noi ite ostetut NAM NAM :laugh: :laugh: :laugh:
Arska:
Tuleva vävypoika hommasi hiacen ja joutuupi nyt keväällä lähtemään mun kanssa reissuun,meinaan Viroon hakemaan mulle janojuomaa,toki tuodaan sille hääjuomat samalla. Olen kuulemma maksumies...
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 8.02.2013 kello on 23:14 ---Tuleva vävypoika hommasi hiacen ja joutuupi nyt keväällä lähtemään mun kanssa reissuun,meinaan Viroon hakemaan mulle janojuomaa,toki tuodaan sille hääjuomat samalla. Olen kuulemma maksumies...
--- Lainaus päättyy ---
tuleekos ne hääjuomat sulhaselle jotta uskaltaa ;D vai iha hää vieraille.. :D :D
winemaker:
Terkkuja Katismaan avannosta - ööö, siis saunasta. Mrs. kyllä kylpi avannossa. Meikä siellä saunanpuolella. Jou, ikkunasta voi hyvin tiirailla peffoja! ;D
Nooh, nyt täällä Baarin lämpöisessä yhdet wiskit, 10 years old´ ones! Cheers!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta