Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (350/1913) > >>

perho-ukko:
Tuossa tuo naapurin mies,(sama minkä olen käräyttänyt kahdesti ratista,) oli pakollisessa ehdonalaisessa kolme kuukautta,panta jalassa,rikkoi valvonnan,oli kolme kuukautta pakollisessa katkaisuhoidossa,pääsi eilen kotiin,nyt taksilla ryyppyporukan mukana,parin viikon kuluttua taas istumaan entisiä,nyt taas kolme kuukautta!!Että se "tipattomuudesta" !!

Arska:
Täällä ollaan vakkei vaimo tykkää,kohta tulee naapurit kylään. Kait tää juopotteluksi menee Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  1.02.2013     kello on 20:34 ---Tuossa tuo naapurin mies,(sama minkä olen käräyttänyt kahdesti ratista,) oli pakollisessa ehdonalaisessa kolme kuukautta,panta jalassa,rikkoi valvonnan,oli kolme kuukautta pakollisessa katkaisuhoidossa,pääsi eilen kotiin,nyt taksilla ryyppyporukan mukana,parin viikon kuluttua taas istumaan entisiä,nyt taas kolme kuukautta!!Että se "tipattomuudesta" !!

--- Lainaus päättyy ---

Tipaton pitää olla vapaaehtoinen itsetuntoa kohottava aika.  :D

Alan:
Kohtuudella kun tipottelee, niin ei maksa tuhoudu. No rehellisyyden nimissä hivenen olen vähennellyt uudelta vuodelta.

Suunmyötäinen punaviini maistuu ruuan kanssa aina, ja sen päällekin maalaispatongin, makkaran ja juuston kanssa. Vaan ei tässä kovin montaa, univelkaa nukkumaan aikanaan.

winemaker:
No niin, taas täällä baarijakkaralla notkumassa.  Ihan hirwittää, ostin bagin punaviiniä, FUZION - merkkistä ja ihastuin makuun.
Noo ja Jou, ei hätää Wineproduction tuottaa edelleen laatuwiinejä Perämettässä ja nautti myös.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View