Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (338/1913) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  9.01.2013     kello on 22:55 ---Valitettavasti Kiteen Kirkas tehdään Punkaharjulla. Olisi tehty Kiteellä, mutta silloin kunnan päättävissä elimissä vaikutti erittäin vahva uskonnolisen vakaumuksen omaava persoona, joka sai estetyksi hankkeen. Poistatti myös pontikkapullon malliset kunnan liikenneopasteet teiden varsilta. Mistäkö tiedän? Siitä että asuin silloin Kiteellä. Muutin pois 13,5 vuotta sitten, mutta olen taas kiteeläinen kuntaliitoksen johdosta. Kitee kai tykkäsi minusta niin paljon, että päätti liittää kunnat yhteen.

Kaapista löytyi pakattu pontikkapullo. Pakkausta ei saa edes Kiteen Alkosta.

--- Lainaus päättyy ---

mä voisin avittaa tuon tuhoamisessa
niin että
juo sinä toi pullo
ja myy mulle ne tuohikuorret
ovat aivan ihanat  Thumb :)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  9.01.2013     kello on 22:55 ---Valitettavasti Kiteen Kirkas tehdään Punkaharjulla. Olisi tehty Kiteellä, mutta silloin kunnan päättävissä elimissä vaikutti erittäin vahva uskonnolisen vakaumuksen omaava persoona, joka sai estetyksi hankkeen. Poistatti myös pontikkapullon malliset kunnan liikenneopasteet teiden varsilta. Mistäkö tiedän? Siitä että asuin silloin Kiteellä. Muutin pois 13,5 vuotta sitten, mutta olen taas kiteeläinen kuntaliitoksen johdosta. Kitee kai tykkäsi minusta niin paljon, että päätti liittää kunnat yhteen.

Kaapista löytyi pakattu pontikkapullo. Pakkausta ei saa edes Kiteen Alkosta.

--- Lainaus päättyy ---
Ponutaipaleella oon käyny..ei näkyny pontikkaa, mut kovasti sen näkösii motoristei et olis sitä juonu  ;D

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.01.2013     kello on 11:28 ---mä voisin avittaa tuon tuhoamisessa
niin että
juo sinä toi pullo
ja myy mulle ne tuohikuorret
ovat aivan ihanat  Thumb :)

--- Lainaus päättyy ---
Saattaa olla, että en myy. On uniikkikappale
ja tekijä on ollut jo vuosia mullan alla, joten
uutta ei saa.

"Masi":
Oltu taasen perjantai tapaan höpöttämässä hollantia cafe kombinenissä, suu siinä kuivaa kun puhuu yhden alkuasukkaan ja pari hollanin kielen opiskkelian kanssa pari tuntia. Aiheena oli ihmisten pois heittämän käyttökelpoisen ruuan määrä, mutta kummasti se kääntyi matkailuun, kun nämä paikalliset ovat kovia leirintämatkailioit a. Joten hyvä on syy kumota yksi

Ja sitten alkaa porsaanpaistin valmistelut syönti kuntoon.

Aippe:
Törmäsin paikallisessa Salessa Rainbow olueen, valmistaja Olvi. Pitihän sitä ostaa ja käydä K-Marketista Pirkkaa jotta saa tehdä koemaistamisen, että ovatko samaa olutta. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View