Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (331/1913) > >>

kookaburra:
Ehkä meitä jotakuta näin aikaisen aamun myöhäishetkinä lohduttaa ystäväni boatswainin mielilause:
"Humalat haihtuu aikanaan mutta synnynnäinen typeryys ei koskaan....."

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.12.2012     kello on 19:20 ---Mun kanta on, että kohtuullisuus ympäri vuoden voittaa yhden tipattoman kuukauden.

Jos mun viikonloppu on kokonaan tipaton olen ollut kertausharjoituksis sa, muuta pätevää syytä ei ole.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kertausharjoitukset on minulla mennyt vähemmän tipattomasti. Viikon reissuja Rovajärvellä, ihan myötäistä oli homma.  :)

Se on tuo tupakoitsijan suurin murhe siinä, että joutuu myöntämään itselleen, että on niin löperö, että tupakka määrää.  :)

Tämmönen päihdykkeen käyttäjä, kuten minäkin, on hyvä pitää paussia, että tietää kumpi määrää. Löpero en halua olla ja itsetunnolle tekee hyvää.  :)

Se on "hauska" todeta immeisten selitykset, miksi tipaton jää pitämättä. Tupakoitsijat kuitenkin myöntää:  Kun ei pysty, niin ei pysty.  :)

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.01.2013     kello on 11:39 ---Se on "hauska" todeta immeisten selitykset, miksi tipaton jää pitämättä. Tupakoitsijat kuitenkin myöntää:  Kun ei pysty, niin ei pysty.  :)

--- Lainaus päättyy ---
En ole koskaan pitänyt tipatonta enkä aio pitää. Oli työkavereita, joille tipaton oli joku MUST ja koko tammikuun sai kuulla, että nyt on tipaton. Helmikuun ensimmäisenä oli sitten neliveto päällä, kun piti vetää tammikuussa menetetty.

Edit: lainaus korjattu, admin

jamppa508:
Taas olis aika availla baaria ;D velipoika tulossa saunomaan, niin täytyyhän sitä seuran vuoks ottaa  Thumb

Alan:
Vuosi on alkanut tipattomasti niin saa sellaisena jatkuakin. Ehkä ihan huomiseen asti.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View