Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (330/1913) > >>

Alan:
Mun kanta on, että kohtuullisuus ympäri vuoden voittaa yhden tipattoman kuukauden.

Jos mun viikonloppu on kokonaan tipaton olen ollut kertausharjoituksis sa, muuta pätevää syytä ei ole.  :)

Vesseli:
Jos mun viikonloppu on kokonaan tipaton olen ollut kertausharjoituksis sa, muuta pätevää syytä ei ole.  :)
[/quote]

Etkö oppinut kerralla, kun pitää käydä kertaamassa? Itse en ole kerrannut kertaakaan, mutta olen kuullut isoilta pojilta, että erilaisia virvokkeita on saatavilla ja niitä myös käytetään.

Alan:
Ei ou enää, ainakaan Keski-Suomessa. Alkaa olla niin harvinaista sellaisiin pääsy, ettei tee mieli rikkoa sääntöjä, kun kerran luottavat ja ottavat mukaan.

No nyt aukesi kuohuviini, cavaa Kataloniasta, joka ainakin toistaiseksi on Espanjaa. Kippis ja skål! :D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.12.2012     kello on 19:20 ---Mun kanta on, että kohtuullisuus ympäri vuoden voittaa yhden tipattoman kuukauden.

--- Lainaus päättyy ---
Nuoruuden iskulause. Kohtuus kaikessa, pullo illassa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 31.12.2012     kello on 23:51 ---Nuoruuden iskulause. Kohtuus kaikessa, pullo illassa.

--- Lainaus päättyy ---

Asiantuntija sanoi, että kolme illassa on vielä kohtuutta, mutta välipäiviä pitäisi olla. Eli puol pulloo. Viiniä.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View