Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (320/1912) > >>

Alan:
Olipa hyvä joulupäevällinen, kaikkea parasta aattopöydästä mukavasti maustuneena. Kalathan piti syyvä kiireesti alta pois.

Se piti siunata parilla brandyllä ja elokuvalla, ja torkahtaa välillä. Vieläköhän tästä toipuu vai painuisko yöunille. Niin oli reipas kävelylenkkikin päivällä.

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.12.2012     kello on 19:38 ---Se piti siunata parilla brandyllä ja elokuvalla, ja torkahtaa välillä. Vieläköhän tästä toipuu vai painuisko yöunille. Niin oli reipas kävelylenkkikin päivällä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä varmasti toipuu, kolmet päikkärit olen nukkunut tänään ja aion nukkua myös yön sen mitä yleensä yöllä nukun 5 - 6 tuntia ja sitten selkävaivat alkaa herättelemään. Löytyi alkosta suulle sopiva Brändy 5 vuotta vanha Ronsard. Epäilin ensin että on mennyt pilalle kun on noin vanhaa mutta ei ainakaan suun sitä maista.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.12.2012     kello on 19:38 ---

piti siunata parilla brandyllä ja elokuvalla, ja torkahtaa välillä. Vieläköhän tästä toipuu vai painuisko yöunille.

--- Lainaus päättyy ---

Ei vaan, nyt mennään Joulusaunaan. Eilen oli aattosauna. Siitä elokuvasta että, ulos kahtomalla on paras Jouluelokuva.  :)

Weicco:
Joulusaunassa käyty  Thumb pali kalijaa otin siinä samalla  ;) Ei oikein tuo kalija uppoa kun muutenkin on niin täys. Muutamie tiukempia napsuja jos ottais, se helepottaa oloa  Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.12.2012     kello on 21:49 ---Joulusaunassa käyty  Thumb pali kalijaa otin siinä samalla  ;) Ei oikein tuo kalija uppoa kun muutenkin on niin täys. Muutamie tiukempia napsuja jos ottais, se helepottaa oloa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Minä kans, että mikä siinä on kun ei maistu. Näin me teemme että muutamia tiukempia napsuja.  :)

Tuolta nukkumapuolelta kuuluu tasainen hyrinä, emäntä siellä hyrisee. Ei ymmärtänyt päivällä ottaa kunnon ettonetta. No nyt se kostautuu, eikä pääse minun puujalka Joulutunnelmiin.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View