Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (301/1911) > >>

Vesseli:
Kävin päivällä pitkäripaisessa ja taas kerran ihmettelin myyjälle, miksi yksittäisten olutpullojen ostajan täytyy ottaa pullo tai kaksi keskeltä koria ja lähes jokaisesta pinossa olevasta korista. Itse ostan vain koreittain ja vain aikuisten olutta. Osaako joku selittää tuon ostotavan?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  7.12.2012     kello on 23:15 ---Kävin päivällä pitkäripaisessa ja taas kerran ihmettelin myyjälle, miksi yksittäisten olutpullojen ostajan täytyy ottaa pullo tai kaksi keskeltä koria ja lähes jokaisesta pinossa olevasta korista. Itse ostan vain koreittain ja vain aikuisten olutta. Osaako joku selittää tuon ostotavan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei!!

sipu:
no niin
joululaulut hoilattu :)
isännän mieliharmiksi  ::)
glökiä juotu Thumb
niin et hampaat on täys töhnää :o
mutta nyt lähtee tää
hamppi pesulle , ilta pusulle :-* kullan viekkuun koisaamaan  :)
ja toivottelenkin nyt vain
hyvää yötä Org ystäväin  :-*

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  7.12.2012     kello on 21:48 ---ja niin joulu .. joutuu ..taas... pohjolaan  ;D ;) :-*

--- Lainaus päättyy ---

Pysyy vaan siellä alhaalla vielä hetken..  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  7.12.2012     kello on 23:15 ---Kävin päivällä pitkäripaisessa ja taas kerran ihmettelin myyjälle, miksi yksittäisten olutpullojen ostajan täytyy ottaa pullo tai kaksi keskeltä koria ja lähes jokaisesta pinossa olevasta korista. Itse ostan vain koreittain ja vain aikuisten olutta. Osaako joku selittää tuon ostotavan?

--- Lainaus päättyy ---

Ne juovat sitten olusensa pullon suusta, keskellä olevat pullot ei ole paskakourien käpälöimiä.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View