Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (277/1911) > >>

K.E.V:
Voihan se olla. Ei pysty asiaan kommentoimaan. Toivottavasti etuveitikka pääsee töihin  Thumb

Turhan Höpöttäjä:
No, peässöö, peässöö ja pohjan maan kautta.    ...Jos yltää.  :D

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.09.2012     kello on 19:51 ---No, peässöö, peässöö ja pohjan maan kautta.    ...Jos yltää.  :D

--- Lainaus päättyy ---

:D  :D  :D

Käy  niin kuin kerrattain kun oltiin Imatralla työkeikalla ja kaverini raahaas kämpille aika tuhdin morsiammen, siinä temmelsivät sängyllä ja kaverini pyysi morsianta käätymään kyljelleen että hän taakaa päin niinku silleen  :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh  :D :D :D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.09.2012     kello on 19:59 --- :D  :D  :D

Käy  niin kuin kerrattain kun oltiin Imatralla työkeikalla ja kaverini raahaas kämpille aika tuhdin morsiammen, siinä temmelsivät sängyllä ja kaverini pyysi morsianta käätymään kyljelleen että hän taakaa päin niinku silleen  :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh  :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Se on vaan letkun pituudesta kiinni.... ;D
Yltääkö meinaan...

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.09.2012     kello on 19:59 ---  :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh  :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Minkälainen on ISO nainen??

No, kun päälle ei pääse, takaa ei yllä ja alle ei uskalla jäädä....   ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View