Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
K.E.V:
Voihan se olla. Ei pysty asiaan kommentoimaan. Toivottavasti etuveitikka pääsee töihin Thumb
Turhan Höpöttäjä:
No, peässöö, peässöö ja pohjan maan kautta. ...Jos yltää. :D
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.09.2012 kello on 19:51 ---No, peässöö, peässöö ja pohjan maan kautta. ...Jos yltää. :D
--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D
Käy niin kuin kerrattain kun oltiin Imatralla työkeikalla ja kaverini raahaas kämpille aika tuhdin morsiammen, siinä temmelsivät sängyllä ja kaverini pyysi morsianta käätymään kyljelleen että hän taakaa päin niinku silleen :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh :D :D :D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.09.2012 kello on 19:59 --- :D :D :D
Käy niin kuin kerrattain kun oltiin Imatralla työkeikalla ja kaverini raahaas kämpille aika tuhdin morsiammen, siinä temmelsivät sängyllä ja kaverini pyysi morsianta käätymään kyljelleen että hän taakaa päin niinku silleen :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Se on vaan letkun pituudesta kiinni.... ;D
Yltääkö meinaan...
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.09.2012 kello on 19:59 --- :o morsian sanoi; ei se onnistu kun olen niin paksu, että se ei yllääääääääääääääh :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Minkälainen on ISO nainen??
No, kun päälle ei pääse, takaa ei yllä ja alle ei uskalla jäädä.... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta