Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (27/1908) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 23.01.2011     kello on 16:50 ---Terve!

Paistellaanpa hyvinkin, ainakin yritellään. Kaikilla oli vissiin niin nälkä ja vilu, että kaikki kelpas :-[ ;) ;D ;D ;D

Ja hyvästä mallistahan ei hyvä kuvaaja huonoa saa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minun ukki laittoi Pääsiäisenä mämmiin vahingossa suolaa, kyllä siinä parta vipatti syödessä. Onko sinulla käynyt samanlaista vahinkoa lettujen kanssa.  :D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 23.01.2011     kello on 17:19 ---Puskasta päätellen kuva otettu sfc kohtauspaikalta, vai arvasinko oikein?

--- Lainaus päättyy ---

Aivan oikein. Siellä niitä lättyjä syötiin ja hyviä kuvia otettiin! 8) 8)

perho-ukko:
 On se hyvä,että on toisiakin parta-ukkoja!!! ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.01.2011     kello on 17:26 --- On se hyvä,että on toisiakin parta-ukkoja!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Vähän eriasteisia. Meikäläisen parta on noin 3% tuosta Karen versiosta.  ;D

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.01.2011     kello on 17:20 ---Minun ukki laittoi Pääsiäisenä mämmiin vahingossa suolaa, kyllä siinä parta vipatti syödessä. Onko sinulla käynyt samanlaista vahinkoa lettujen kanssa.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Joskus, kun tutulla "aikuis-porukalla" ollaan, niin jätän tarkoituksella sokerin pois (suolaa meillä laitetaan aina vähän lettutaikinaan) ja lisään muita mausteita valkopippurista alkaen. Ja silloin täytteeksi jotain muuta kuin masikkahilloa ja kermavaahtoa. Kannattaa kokeilla ;D ;D

Niin, mämmiä en ole syönyt varmaan 50 vuoteen, joskus maistanu, mutta ei oo mun juttu :-\ :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View