Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
perho-ukko:
Ajatellaampas tilanetta,pohjat 0,4 promillea,(mikä on jo sinällään tuomittava teko),niin sitten purskutellaan normaalissa hampaanpesussa suuvedellä,(alkoholipohjaisia), niin se 0,1 promillea lisää jo rangaistus rajan yli,että olkaa varovaisia !! ;D
Alan:
No nyt maistoin metkaa juomaa, inkivääriolutta. Alkoholia vain 4,2% mutta makua on, totisesti *ussii suussa. ;D
Suositellaan juotavaksi jäillä tulisen maun miedontamiseksi, vaan mitä turhia. Hyvää on tällaisena noin 5-7 asteisenakin, kun pikkuisen on päässyt lämpenemään. Cittarista löysin, kannattaa maistaa ennakkoluulottomien!!!
Weicco:
PIRKKAA ! ja kohta saunaan
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.05.2012 kello on 21:59 ---No nyt maistoin metkaa juomaa, inkivääriolutta. Alkoholia vain 4,2% mutta makua on, totisesti *ussii suussa. ;D
Suositellaan juotavaksi jäillä tulisen maun miedontamiseksi, vaan mitä turhia. Hyvää on tällaisena noin 5-7 asteisenakin, kun pikkuisen on päässyt lämpenemään. Cittarista löysin, kannattaa maistaa ennakkoluulottomien!!!
--- Lainaus päättyy ---
Cittarista jos löyty taisi olla A&W merkkistä. tortilloiden kans hyvää nautittavaksi.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 5.05.2012 kello on 10:40 --- Minulle sattui tuossa syksyllä tapaus: Olin lähtenyt kotoa,parisataametriä,oli puhallus,0,1 promillea,selviteltiin syytä,ja se selvis,olin juuri lähtiessä pessyt hampaat ja purskutellut Listerialla (on alkoholipohjainen),nauruksi meni !!! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa tapauksessa konstaapeleiden olisi pitänyt toivottaa vain hyvää matkaa. Ei mitään syitä olisi tarvinnut selvitellä. Laki on vielä se mikä määrää nämä asiat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta