Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (253/1910) > >>

trumatic:
No nyt se selvis miksi emännät naputtaa kaljan juonnista. Käskevät juomaan vettä tai maitoa oiskohan niillä jotain taka-ajatuksia  :P tai sitten salaisia haaveita

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 23.04.2012     kello on 18:08 ---No nyt se selvis miksi emännät naputtaa kaljan juonnista. Käskevät juomaan vettä tai maitoa oiskohan niillä jotain taka-ajatuksia  :P tai sitten salaisia haaveita

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D ;D Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.04.2012     kello on 08:12 ---Ilmoita viestissäsi merkki ja edes vaunun vuosimalli.
--- Lainaus päättyy ---

Hmm.. Näyttää sulla olevan Polar 590 TR DB mutta mikä lienee vuosimalli ?  ;D

Mutta tuo allekirjoitukseen liitettävä vaunun / auton merkki, malli ja vuosimalli olisi toivottavaa kaikilta, jos ei muuten niin edes muiden karavaanareiden kiinnostuksen takia, voinen olla sitten ainoa jota kiinnostaa tietää millaisella itse kukin liikkuu.... Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: Tanjuzka - 30.04.2012     kello on 08:20 ---avatarissa vielä vanha vaunu. tässä uusi:
http://omenanraato.1g.fi/kuvat/dethleffs/

--- Lainaus päättyy ---

No ompas se isohkon kokoinen vaunu ja täytyy tunnustaa että esimerkillisen hyvin esitelty vaunu galleria, siitä  Thumb

K.E.V:
Lähinnä tarkoitin jotta asiaa sivuavaan kysymykseen jostakin vaivasta laitetaan tuo merkki ja vuosimalli  8)
Toi mun kusikoppi on juuri 2v sitten uutena otettu käyttöön.  :-[

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.04.2012     kello on 08:24 ---Toi mun kusikoppi on juuri 2v sitten uutena otettu käyttöön.  :-[

--- Lainaus päättyy ---

joo kyllä minä sen muistan, mutta eivät välttämättä uudemmat palstalaiset, eikös se niin mennyt aikoinaan, kahta en vaihda, Volvoa ja vaimoa joten se kolmas eli Solifer sai mennä sitten vaihtoon. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View