Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.03.2012 kello on 10:36 ---Kävelin aamulla Suonenjoen alkon edestä, kun joku koppasi niskasta kiinni. Viinakaupan myyjä se oli. Sanoi, että sinä olet sen verran isänmaallinen, että tuleppa hakemaan entisajan Jallua, jota valmistettiin 1932-1942. Mikä ettei ostin pullon, arvelin säästää itsnäisyyspäivälle. Nyt sitä kuitenkin jo maistelen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
no nyt luulen
että turhan höpöttäjä höpöttää turhia
tuosta niskalenkistä ;D ;D ;D ;D
mutta miltä se ** maistuu ?
Turhan Höpöttäjä:
Nämä soknakki ja viski tyyppiset, ei ole oikein minun makuuni, mutta kuulun nimen vuoksi maistelen. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.03.2012 kello on 15:57 ---Nämä soknakki ja viski tyyppiset, ei ole oikein minun makuuni, mutta kuulun nimen vuoksi maistelen. :D
--- Lainaus päättyy ---
että niinkus
ihan väen väkisten
joudut moista litkua juomaan :o
ihan käyp sääliks uhrautuvaisuuttasi ;D ;D ;D ;D ;D
Turhan Höpöttäjä:
Ei se maku, vaan... Isäukeli sanoi aikoinaan kun maisteli "herrain herkkuja", ei muuten, mutta kuulun nimen vuoksi. ;D
Alan:
Ei ne herrat huolisi jos ei olisi laatu kohdallaan.
Tänään juodaan Fosterssia, kolmannen suhautan auki nyt. Leivinuunissa 270 astetta, muttei mitään paistettavaa. Neljä pizzaa sieltä jo tuli ulos, kolme kylmäsavuporolla, yhteen laitoin eilisten tortillojen jauheliha-tomaattisekoituksen jämät. Talo pyssyy lämpimänä pari päivää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta