Sivuja:
Toiminto
  • #1096 kirjoittanut Alan 07 Mar 2012
  • ^

    Saksasta saunaolut, tai miksei Suomestakin. Tsekit ja slovakitkin osaavat.

    Naatiskeluun sitten muualta.

  • #1097 kirjoittanut kimi 07 Mar 2012
  • ^
    Aina pitää kokeilla kun joku uusi sattuu kohdalle.  Tuon kohdalla olen iloinen, etten 2 enempää ostanut. 
  • #1098 kirjoittanut Alan 07 Mar 2012
  • Toki, kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsaa ja venäläistä olutta.  :)
  • #1099 kirjoittanut Vesseli 07 Mar 2012
  • On tullut tuotakin kokeilluksi. Baltika on luku sinänsä, mutta sehän on Hartwallia. Myös ukrainalaista ja valkovenäläistä on maistettu. Ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa olueksi. Liettuassa jo siedettävää ja Latviassa jopa juotavaa (Aldaris).
  • #1100 kirjoittanut tapani pokkinen 07 Mar 2012
  • On tullut tuotakin kokeilluksi. Baltika on luku sinänsä, mutta sehän on Hartwallia. Myös ukrainalaista ja valkovenäläistä on maistettu. Ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa olueksi. Liettuassa jo siedettävää ja Latviassa jopa juotavaa (Aldaris).

    Latviasta löytyy erittäin maukas olut; Bauskas Alus ;)
  • #1101 kirjoittanut tapani pokkinen 07 Mar 2012
  • Toki, kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsaa ja venäläistä olutta.  :)








    Etkös sä Alan vielä tiiä; mitä serkumpi, sen herkumpi :o
  • #1102 kirjoittanut Alan 07 Mar 2012
  • Latvian olut on jopa hyvää ja venäläisestäkin mun kokemukset on toissavuosikymmenen lopulta, kun olin töissä ja asustelin rajan pinnassa.

    Vaan tänään piti ottaa punkku puoliksi, syötiin katkarapupasta ja suunnitellaan reissua.  ;D
  • #1103 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 08 Mar 2012
  • On tullut tuotakin kokeilluksi. Baltika on luku sinänsä, mutta sehän on Hartwallia. Myös ukrainalaista ja valkovenäläistä on maistettu. Ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa olueksi. Liettuassa jo siedettävää ja Latviassa jopa juotavaa (Aldaris).

    Baltika 3 ja 7 on ihan suunmyötäisiä kaljoja. Jopa karavaanarille, kun völjää koto Suomeen.  ;D
  • #1104 kirjoittanut sipu 09 Mar 2012
  • mitäs mieltä poijaat ovat
    kun kossukkaa saa 30%
    meinaatkos ostaa ?
    itse voisin joskus kokeillakin
    onkohan tuo hinta sama kuin 38%
    niin siis se litrahinta tuos miedommassa  ??? ::)
  • #1105 kirjoittanut Alan 09 Mar 2012
  • Kossua en tarvi vaan tänään nautiskelen Vecchia Romagna brandya sormustimellisen. :D
  • #1106 kirjoittanut ose 09 Mar 2012
  • Ostin toissapäivänä Karjala-rotuisen mäyräkoiran, phyi mitä pxskaa :(. Siirryn takaisin Pirkkaan :D
  • #1107 kirjoittanut Alan 09 Mar 2012
  • On Pirkka parempaa vaan Carlsbergissa on minusta vähän enemmän makua.
  • #1108 kirjoittanut perho-ukko 09 Mar 2012
  •  Pirkka on parasta!! Vaan miten kävi Lapin kullalle,ei ole enää "tunturi purojen raikkautta",möivät sielunsa isolle ketjulle,nyt maistuu p*****lta !!   ;D ;D
  • #1109 kirjoittanut sipu 09 Mar 2012
  • minust ovat lutranneet
    jollain tapaa kaik oluet
    kaik maistu ihan jollekkin muulle
    mutta ei
    sellaiselle kunnon oluelle
    paitsi isännän tekemä
    kotikalja
    se on hyvää ... :)
  • #1110 kirjoittanut kimi 09 Mar 2012
  • mitäs mieltä poijaat ovat
    kun kossukkaa saa 30%
    meinaatkos ostaa ?
    itse voisin joskus kokeillakin
    onkohan tuo hinta sama kuin 38%
    niin siis se litrahinta tuos miedommassa  ??? ::)

    Meillä alkoholin käyttö on vähäistä, mutta snapsipullo löytyy aina pakkasesta. Lämpötilassa joka meillä on pakastimessa  muodostaa 38%n  pieniä hileitä ajan myötä ja siksi ostamme 40% kirkkaita, ne säilyy pitkäänkin hileyltymättä. 

    Perjantaisin viikko-ostosten jälkeen ruokia purkaessa ja ruuanlaiton yhteydessä juon yhden laihan paukun ja satunnaisesti saatamme juoda snapsin viikonloppuruokailu n yhteydessä.
Sivuja:
Toiminto