Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (211/1910) > >>

kimi:
On tuo tuttu tuote. Ja panimossakin olen Porissa vieraillut.
Mua vaan huvitta tuo, että Karhu on suomalaisten eniten tilaama olut ulkomailla.

Itse tykkään Koffin kolmosesta ja sinänsä mieluummin joisin mieluisen pienemmän panimon olutta.

Vesseli:
En juo muuta kuin aikusten olutta. Jos sitä ei ole saatavilla, niin olen ilman. Jos tosiaan Karhu on maailmalla suosituin, niin onpa maailma muuttunut. Ei ole enää vuosiin tarvinnut reissata ympäri maailmaa, mutta silloin, kun reissasin, Lapin Kulta oli luksusta, vaikka ei ehkä suosituinta. Ainakin Hong Kongissa se oli ylivoimaisesti kallein olut.

Alan:
Mun mielestä reissaamisen parhaita asioita on tutustuminen paikallisiin oluisiin, ja viineihin tietenkin.

Italiassa ainakin on suomipojan hyvä olla. Niin lähellä Peroni ja Moretti ovat meikäläisiä pirkkoja. Mukava yksityiskohta on laajasti saatavilla oleva 0,66 litran pullokoko.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.02.2012     kello on 07:03 ---Mun mielestä reissaamisen parhaita asioita on tutustuminen paikallisiin oluisiin, ja viineihin tietenkin.

Italiassa ainakin on suomipojan hyvä olla. Niin lähellä Peroni ja Moretti ovat meikäläisiä pirkkoja. Mukava yksityiskohta on laajasti saatavilla oleva 0,66 litran pullokoko.

--- Lainaus päättyy ---
  Ei kai nyt sentään,minun parempi puolisko on Pirkko !! ;D ;D ;D ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.02.2012     kello on 07:03 ---Mukava yksityiskohta on laajasti saatavilla oleva 0,66 litran pullokoko.

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D

En ymmärrä, mikä tuosta pullo koosta tekee erikoisen, sama kai tuo on minkä kokoinen se pullo on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View