Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (201/1910) > >>

Alan:
Niinpä joudumma jännittämään, että mitä Höpöttäjällä on (baari-)kaapissa.  ;D

Että koska tulleepi kaapista ulos.

Tänään saattaa maistua pari lasia punaviiniä, mutta ei vielä. Koitan motivoida itteeni vielä kirjahyllyasennukse lle. On ilkiää hommaa, millintarkkuus 225 cm lattiasta ei oikein ole mun laji.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2012     kello on 17:32 ---Niinpä joudumma jännittämään, että mitä Höpöttäjällä on (baari-)kaapissa.  ;D

Tänään saattaa maistua pari lasia punaviiniä, mutta ei vielä. Koitan motivoida itteeni vielä kirjahyllyasennukse lle. On ilkiää hommaa, millintarkkuus 225 cm lattiasta ei oikein ole mun laji.

--- Lainaus päättyy ---

Unohda ne hyllyt tänään ja korkkaa
pullo punaviiniä.

Onneksi olkoon olet  orgin baarin
1000:s asiakas.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2012     kello on 17:32 ---Niinpä joudumma jännittämään, että mitä Höpöttäjällä on (baari-)kaapissa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kokemuksesta voin sanoa,että on monipuolinen baarikaappi ;D ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

Menee tuonne viikolle 6, kun alkaa taas baarin tai baarikaappien vajuttaminen. Sujjaattele sinä sitä viiniä, minä otan mustikkakeittoa.  :D

Alan:
Et ole kuullut uutisia. Että tipaton on vaaraksi ja terveellistä on pitää kaksi tipatonta päivää viikossa.

Noita ohjeita minä noudatan.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View