rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tarinoita Perämettästä...  (Luettu 3578 kertaa)

*****
  • Aluevalvoja
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Tarinoita Perämettästä...
« : 9.08.2012 kello on 20:25 »
näin loma-aikaan .  Apropoo, mikä on loma.  Töissähän tässä jatkuwasti ollaan, ups, siis lomalla...ööö, töissä.. ööö eläk... .   No ollan kummiskin.

Vierailimme viime syksynä tuolla Bad Feilnbachissa, josta tämä ensimmäinen markkinakuva.  Kiva alue todella, ystävällisiä nuo saksalaiset kyllä ovat ja juttuun tulee tosi helposti.
Noo ja Jou, siinä Badin etukentällä on myös sellainen puskaparkki, siis parikymmentä valkoviivoin merkittyä tonttia, johon pääsee parkkeeraamaan autonsa/yhdistelmänsä vaikkapa yöllä.  Hiljaisuuteen kehoitetaan yöllä tullessa ja ihmeen hiljaisia matkalaiset olivatkin.
Iltakävelyllä käydessäni alue oli neljännestä vaille täysi, aamulla kuuden aikaan tapanani oli käydä aamulenkillä, alue oli täynnä.  Siitä meille oli satakunta metriä!

Eräänä aamuna silmääni pisti vaunu, jonka kyljessä oli tämä merkki, siis toisessa kuvassani.
Noo, mee jututtamaan Häntä ja kysymään miksi Suomi on väritön?  Well, saksalainen oli hyvin pahoillaan pantuaan merkille, että olin suomalainen.  Virkkoi kuitenkin olevansa tulossa ensi kesänä Suomeen, siis todella suunnitelleensa matkaa jo pitkään.  Suomen hintataso vain oli häntä arveluttanut.

Vaihdoimme sähköpostiosoitteit a, lupasin hänelle postia Saksasta ja hän minulle Suomesta, kun olisimme seuraavan kerran maissamme.

No, kumpikaan ei ole sähköposteillut... vielä!  Minä ainakin ensi syksynä, jos Enkelit ovat matkallamme.

 :D