Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pää pystyyn eläkelläiset.
Alan:
Eläkkeelle jääminen kannattaa.
Työkaveri jäi joku aika sitten eläkkeelle. Toinen oli nähnyt sitä kylänraitilla ja tuumasi, että oli kuin 10 vuotta olisi nuorentunut. Stressi poissa ja hyvällä mielellä. Kyllä kelpaa. Minunkin sitten 25 vuoden päästä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 4.02.2011 kello on 19:52 ---Muutama päivä sitten taas eläkkeen saaneena
tein itselleni kossupaukun karpalomehulla.
Vaimo taas keittää itselleen jossain vaiheessa
iltakahvit, ne mä jätän nyt väliin.
--- Lainaus päättyy ---
Taas tuli rahaa ja mitään ei tarvinnut tehdä, vai mitä Dorotea. ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.02.2011 kello on 19:56 ---Eläkkeelle jääminen kannattaa.
Työkaveri jäi joku aika sitten eläkkeelle. Toinen oli nähnyt sitä kylänraitilla ja tuumasi, että oli kuin 10 vuotta olisi nuorentunut. Stressi poissa ja hyvällä mielellä. Kyllä kelpaa. Minunkin sitten 25 vuoden päästä.
--- Lainaus päättyy ---
Ja eläkkeelle jääminen on myös ansaittu. ;)
moon:
Tuota nii... Siirryin keväällä näistä "rennoista" konttorihommista yrittäjäksi hommaan, jossa toimin tsykiatrina, vaihdan lamppuja, pesen vessoja, roikun uunin pankolla, lämmitän saunaa , kannan puita, nostelen +35kg "painoja".
Istuen tehty konttorityö ja palaverista toiseen laukkominen EI todellakaan ole kevyttä, tosiasiassa se on ihan perseestä. Olen nyt raskaammassa työssä onnellisempi ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan. Sen näkee omasta jaksamisesta, mielialasta ja verenpainemittarist a ;D
Työvoimaa hommatessa olen huomannut kuinka veteliä 75% nuorista on. Tarkoitan ikäluokkaa 20-25v. En ihmettele ettei näille löydy töitä. Vastaavasti vuosina 65 - 75 syntyneissä ihmisissä on tyyppejä, joiden tahdissa ja oma-aloitteisuudessa oikein hengästyy!
Työssäni olen huomannut kuinka retuperällä monessa perheessä on tapakasvatus. Sen huomaan asiakkaista. Nuoret ovat oppineet talon tavoille ja minuun tutustuttuaan tulevat kysymään aikuisen mielipidettä esimerkiksi 9-luokan jälkeisiin suunnitelmiin.
Alkuperäiseen aiheeseen voin siis vain todeta, että Suomessa jatkuvasti lisääntyvä holhoaminen, ihmisten (vanhempien) hektinen elämä ja jatkuva suorittaminen pilaa tämän maan ja kasvamassa olevan sukupolven.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.02.2011 kello on 19:16 ---Et sinä Freemanni haasta riitaa vaikka erään mielestä täällä ei saisi eri mieltä ollakaan. Hyvä vaan että on mielipiteitä, myös sellaisia jotka eivät ole aina jonkun mieleen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pidetään edes tämä vapaana vänkäämisestä jookos kookos.
Kaikilla on oma mielipide ja senkun on sanonu niin eikös se riitä.Miksi jatkaa kun tietää ettei mieli toisella muutu hevin. ;)
Eräällä toisella sivustolla RR sanoi viisaasti että kun kyseenalaistat toisen mielipiteen kärkkäästi voit olla varma ettei sieltä tule myönnytystä. :P
Jos haluat vängätä niin oli sellanen sivusto missä sitä voi harrastaa,muistat varmaan missä. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta